Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken it-hjælp har jeg brug for web-udvikler/programmør eller?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 18. Aug 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Stouby Bogholderiet ApS Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil have en hjemmeside, hvor man dels ved oplysning af sin mail adresse kan modtage materiale ved klik på en knap. Det er nok ikke det sværeste.

Herudover, det primære. Det kunden oplyser på hjemmesiden, skal automatisk gå ind og udfylde nogle standard dokumenter, beregninger i excel mv. som vi kan benytte til den videre behandling af opgaven.

Jeg ved det kan lade sig gøre i vid udstrækning, men hvordan og hvilken fagkundskab skal jeg have fat i?

Håber nogle kan hjælpe med info

Tilføjelse til indlægget.

Et tænkt eksempel. Du vil være kunde i min bogføringsvirksomhed og vil gerne modtage et hurtig overslag på prisen (ikke at forveksle med et estimat) Du indtaster så kontaktoplysninger, antal bilag, og sætter kryds i hvilke opgaver du ønsker udført. Alle disse oplysninger kommer så ind i faste felter i et excelark, som så henter disse data til en beregning. Jeg er rimelig habil i excel, så det ville jeg selv kunne lave. Samtidig ville det være super lækkert at kunden blev oprettet feks. i en database - Bær over med mig - jeg har ingen ide om muligheder eller begrænsninger.

God dag

Lene

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Woocommerce m. virtuelle produkter + plugin til eksport til .csv

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det vil mange kunne hjælpe dig med - du skal dog have udspecificeret din kravsspecifikation først, særligt omkring automatiseringen.

Fra 9000, Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Du skal nok have fat i en erfaren Webdesigner. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lene,

At opsætte en hjemmeside således, at en kunde kan modtage materiale vha. af en knap er muligt i Wordpress. Dernæst lyder det næste til, at der skal tilknyttes nogle ekstra features. Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvad du mener desværre. Men det er noget med, at en kunde kan udfylde diverse dokumenter og beregning - også udfra det skal i arbejde videre med kunden. Håber det er lidt derhen af.

Summa summarum. Jeg har hjulpet rigtig mange start-ups og mindre virksomheder med deres første hjemmeside. 

Du skal være velkommen til at skrive eller ringe til mig - eller evt. booke et gratis Skype møde. Jeg vil gerne hjælpe dig.

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen.

Tilmeldt 18. Aug 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Stouby Bogholderiet ApS Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, tak for svar, har tilføjet en ide - men alt afhænger jo af muligheder og begrænsninger OG ikke mindst prisen :-)

 

Tilmeldt 18. Aug 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Stouby Bogholderiet ApS Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har tilføjet en konkret ide i oprindeligt indlæg, og måske tager jeg dig på ordet og kontakter dig,

takker for svar

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu forstår jeg dig Lene. En prisberegner. Det er bestemt muligt - faktisk har jeg lige lavet en for et firma i København. De opkøber brugte iPhones og skulle bruge en beregner til at vise kunden, hvor meget de vil give for deres brugte iPhone. Den skulle varierer alt fra model, antal GB og stand. 

Et prisoverslag vha. en beregner er ingen problem - og du skal slet ikke bruge Excel til noget. Hjemmesiden gør alt for dig automatisk.

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen.

Tilmeldt 18. Aug 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Stouby Bogholderiet ApS Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, der er altså tonsvis af muligheder her. Det er dog ikke "kun" prisberegner, efterfølgende skal forskellige data ind i f.eks en word tekst, men små skridt, nu skal jeg først finde ud af muligheder og begrænsninger.

Hvis jer der ønsker at blive kontaktet ikke har en hjemmeside eller kontakt oplysninger på jeres profil, så smid lige et telefonnr. i pb.

Det bliver dog nok først engang i næste uge jeg forsøger at fange jer.

Vi snakkes ved

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Lene

Det kan jeg godt hjælpe dig med. Det første er ret ligetil ja - hentning af materiale fra hjemmesiden. Det næste - at udfylde informationer på din hjemmeside, som du dernæst kan hente i et Excel-ark - er lidt mere avanceret, men det er noget, jeg kan kode for dig. 

Du er velkommen til at kontakte mig på kontakt@jessenmedia.dk eller på tlf. 71 75 78 00

Vh. Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)