Køb et Amino Sponsorlink
Hej Folkens!
Leasing kan godt lade sig gøre, selvom om du monster-mange kilometer - jeg kender ikke prisniveauet - men talte fornylig med en avis-pusher - en kurér der sørge for aviser i stort opland, han kører vanvittig mange kilometer og sådan som hans leasing aftaler var skruet sammen, kunne det bedst betale sig.
Lasse @ Facebook - Skype: lasseburholt - SMS (+45) 2813 9035 - Condemnation without investigation is the height of ignorance [Einstein]
Jeg har tidligere haft et køletransport-firma sammen med en god kammerat. Vi valgte at lease et par Mercedes da det var den hurtigste vej til spritnye biler uden den store udbetaling (20%). Vi bad forhandleren om et tilbud på leasing, fik det og gik til vores bank og bad om et bedre tilbud. Vi havde leaset biler for lidt over 1 million, kørte omkring 50.000 km/år og betalte ca. kr. 14.000 om måneden ex. moms i leasing.
Et råd kan jeg ikke give, og jeg fik samme fordele og ulemper opstillet som der gives her, dog fremhævede nogle af de firmaer jeg talte med at man hos dem også havde disse fordele: