Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programør og evt. marketing partner søges til udvikling af Online/Offline sikkerhedsprogram

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Selvstændig IT konsulent på siden 1993 - har været i branchen siden 1988 - søger samarbejdspartner(e) til udvikling og markedsføring af sikkerheds program/værktøj.

Ideen er ikke helt færdigbeskrevet, men jeg ved eksakt hvordan programmet / værktøjet skal fungere. 

Jeg har igennem længere tid søgt / testet andre programmer som ud fra deres klassifikation burde afdække behovet, men ingen tilbyder det niveau som min ide går ud på. Som jeg ser det, er potentialet stort, idet både servere internt som eksternt hostet samt almindelige computere er målgruppe og vil give brugeren / andre IT konsulenter og administratorer et stærkt værktøj til at højne sikkerheden i IT-installationer.

Da jeg ikke selv har programmeringserfaring er jeg villig til at afgive en større procentdel.

Hvordan en evt. konstellation / plan skal flækkes sammen ved jeg ikke, men jeg søger samarbejdspartner(e) som kan hjælpe med at gøre mange Ideer til virkelighed imod at få andele som betaling.

Mvh

Thomas

Tilmeldt 5. Aug 16
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Dec 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Telemarketing er nok ikke lige sagen, men online reklame/salg via hjemmeside, GoogleAds, Tucows, Filehippo mv. Evt. også andre muligheder. Er ret åben for inputs.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)