Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

praktik i udlandet som multimediedesigner.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. May 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'ere. 

Mit navn er Sara, jeg er 22 år, og bor i århus med min kæreste. 
Jeg søger en virksomhed som kan bruge en humørfyldt, udadvendt og dedikeret praktikant som elsker udfordringer. Dog er det vigtig for mig og pointere at jeg er åben for praktikpladser i hele landet. Udlandet kan også være en mulighed, hvis det rigtige match er at finde der. Min praktikperiode starter ca. i August og 3-6 måneder frem, alt efter hvad der passer den givende virksomhed bedst. 

Jeg er en multimediedesign studerende, som er sulten efter at starte min karriere hos en virksomhed hvor jeg kan udvikle mig gennem den erfaring og vidne i har.

Jeg brænder for at arbejde med markedsføring, kommunikation og ikke mindst design, jeg mestre programmerne Photoshop, Illustrator, InDesign samt Premiere Pro og After Effects. 

Jeg har valgt ikke at lægge alt omkring mig ud her, idet jeg hellere vil sende jer en ansøgning.
Det ville være dejligt at høre fra nogen som mulighvis har interesse eller kender noget som kunne bruge en som mig. 

De opgaver som jeg være behjælpelig med som praktikant er:

  • Konceptudvikling
  • Markedsføring
  • Kommunikation/Online kommunikation (sociale medier og strategi)
  • Digital Design
  • Det visuelle udtryk(design)
  • Billederedigering 

De bedste hilsner 
Sara 

Tilmeldt 5. May 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kristian.
- jeg har været lidt fraværende på amino, da jeg har været i argentina i en periode for at studere.
men nu nærmere praktik perioden sig, og det ser rigtig spændene ud det du har sendt!
Jeg er dog hverkent bachelor eller kandidatstuderende, jeg studere multimediedesigner, men er meget dedikeret til studiet og fordyber mig meget i faget i min fritid også. ville jeg stadig have en mulighed, og ville i være interesseret i en ansøgning?

hilsen sara

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 04:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sara,

Du må meget gerne sende mig en ansøgning på kristian@animation.mu 

Så kan vi tage den derfra.

:)

Mvh.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)