Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IVS godt nok?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :-)

Jeg skyder snart min virksomhed igang, men mangler aftaler med forskellige bilforhandlere først. Vi skal i aftalerne have klargjort betaling og andre standard vilkår.

Vil en bilforhandler overhoved tage mig seriøs, hvis min virksomhedsform er IVS og ikke APS?

Kom gerne med jeres input eller holdning 

pft

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du ikke stoler mere på dit eget projekt, end du vil sætte 1 krone på spil, så tror jeg ikke bilforhandlere vil tage det så seriøst. Omvendt er forskellen mellem det og så 50.000 kr i ApS, som jo også hurtigt kan være formøblet, ikke nødvendigvis så stor som nogen gør det til.

Personligt giver jeg ikke kredit til nyere IVS og for nyligt fravalgte jeg en god bygger af et anneks til mig, grundet de forskellige tilbud alle krævede ca 120.000 kr (halv pris) forud. Det er naturligt nok for byggeri, men jeg ville ikke overdrage et IVS 120.000 kr og ejeren ville ikke påtage sig personlig hæftelse for pengene, så det blev et andet firma der fik den.

Det siger jeg for at anskueliggøre, at kredit til et IVS nok er vanskeligt. Det ses også af mange tråde, hvor folk slet ikke kan få en bank til at stille erhvervskonto til rådighed for IVS formen

læs i alle fald 10 råd om IVS inden du kører videre http://johnhannover.blogspot.dk/2016/06/10-anvisninger-inden-du-stifter-ivs.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Søborg
Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Jeg takker rigtig mange gange for dit input. Og du har helt ret.

Vores situation er bare, at vi ikke behøver den kapital som et anpartsselskab kræver.
Jeg vil dog sige, at jeg har et noget andet syn på det efter et kig på din hjemmeside.

Tak mange gange for din tid! Virkelig brugbart :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)