Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der kender et godt mødebookningsbureau

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer.

Vi har rigtig svært ved at få fat i et stabilt mødebookningsbureau. Er der nogen her der har nogle gode referencer? Vores budget er ca. 650kr pr møde, og vi skal bruge omkring 20 møder pr. måned.

Mvh Katrine 

AddValeur

Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.jacobkehl.com Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg beskæftiger mig selv med dele af jeres forretningsområde.

Jeg tror umiddelbart, der er meget stor forskel på hvilke dele af jeres forretning der skal bookes møder til.

Er det hjemmesideløsninger, SEO eller lignende virker dit budget rimeligt.

Er det salgskurser, coaching eller andre mere omfangsrige ydelser, vil jeg mene det er urealistisk at finde en dygtig og stabil mødebooker til de priser.

Jeg kender flere rigtig dygtige bureauer, og laver indimellem selv en smule mødebooking for nogle af mine kunder - men jeg synes du skal prøve at dissekere din forespørgsel lidt :-)

Jacob

Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob ,

Tak for dit råd .

Møderne skal bookes til online markedsføring ikke salgskurser ol. Vi skal egentlig bare bruge en døråbner - ikke høje krav mht. behov hos kunderne etc. 

Vi skal bare have mødet ....

Vh Katrine

Tilmeldt 15. Aug 16
Indlæg ialt: 94
Fra  www.PhonePartner.dk Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

KatrineCH:

Hej Aminoer.

Vi har rigtig svært ved at få fat i et stabilt mødebookningsbureau. Er der nogen her der har nogle gode referencer? Vores budget er ca. 650kr pr møde, og vi skal bruge omkring 20 møder pr. måned.

Mvh Katrine 

AddValeur

Hej Katrine,

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at finde den rette samarbejdspartner. Det skal faktisk slet ikke koste dig noget! :)

Hvis du kan fortælle mig noget mere omkring jeres opgave, og eventuelt indsende den selv via vores formular på www.phonepartner.dk - Så vil jeg personligt gå ind og finde de 3 bedst matchende telemarketingbureauer i vores kartotek, der kan hjælpe dig med at varetage din mødebooking kampagne :)

God aften.

Tilmeldt 12. Nov 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek din mail ;) 

Tilmeldt 20. Aug 16
Indlæg ialt: 2
Fra  RHY Partners Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine

Jeg vil meget gerne i dialog omkring din opgave der skal løses.

God dag.

Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)