Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lav din egen online webshop?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 18. May 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Min veninde og jeg har sammen fundet på en masse designs vi printer på plakater, og snart kopper, covers osv. mange muligheder for at printe på alverdens ting da vores designs er easily trasnferable..

vi snakker derfor om at det næste skridt efter facebook, instagram og visitkort må være en online webshop,

er der nogen der har nogen tips og fif til det?  vi har ikke noget erfaring inde for området, så vi kan ikke lave den fra bunden af selv,

vi har heller ikke 10000kr som det står lige nu til at smide efter det..

alt hjælp ville være skønt!

på forhånd tak fra to hårdtarbejdende piger.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvejer du en ny betalingsløsning til din webshop?

Få en hurtig og nem checkout løsning til at modtage betaling fra dine online kunder

  • Lad dine kunder betalemed ét klik
  • Modtag alle populære betalingsmetoder
  • Let at integrere

Kontakt Nets for et tilbud

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie,

Det lyder godt nok spændende - og rigtig sejt af jer! I har brug for at få lave en kvalificeret webshop og få en masse råd og vejledning til hvordan den skal drives, så i kan skabe mest mulig salg. Jeg har indenfor de sidste 2 år ~ ejet og været partner i +5-10 online webshops

Jeg vil meget gerne hjælpe jer med en simpel, minimalistisk og brugervenlig webshop til en iværksættervenligpris

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen,
www.sedia.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal finde ud af hvor meget I kan undvære til at køre shoppen for hver måned. Hvordan skal der betales? Skal det være med kort eller andre måder?

Der er mange muligheder for at få en webshop uden at betale kassen - I kan gå efter en hostet løsning som betyder at I ikke skal bekymre jer om teknik, programmering m.m. og I skal blot sørge for at lægge produkterne ind. Den shop har så nogle bagdele.

Hvis I går den anden vej og benytter en open source så er der andre fordele og bagdele der. I kan evt. søge her på Amino efter tråde hvor folk snakker om fordele/bagdele ved de forskellige og derefter tage jeres egen beslutning.

Men pas på med dem der vil tilbyde jer en shop til superduper billig pris. Det er bedre at I stikker fingeren i jorden og evt. snakker med andre der har shops om hvad deres tips kan være.

Hvis I så vælger at få nogle til at lave jeres webshop for jer så vil jeg anbefale jer at finde en som snakker det tekniske sprog som de slags folk benytter. Den person som I finder kan også være jeres sparringspartner med shoppen så I får den bedste oplevelse ud af det.

Men held og lykke med det...

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Måske man kunne klare sig for mindre end 10.000 kr.
Jeg tænker, i at i måske skal stifte et I/S, IVS eller måske endda en enkeltmandsvirksomhed kunne klare det.

Jeg ved i hvert fald at IVS koster noget at oprette, samt at holde i gang, hvorimod de andre to er "gratis".

Man kunne f.eks. oprette en gratis wordpress side, og bruge den som webshop. (til at starte med måske uden dankort betalingsløsning, hvis det koster penge)
Man kunne måske kigge på Wix.com og bruge deres webshop løsning, som dog koster lidt penge.

Held og lykke! :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik-N:
Jeg ved i hvert fald at IVS koster noget at oprette, samt at holde i gang, hvorimod de andre to er "gratis".

"gratis" eller gratis? :)

Det kan være en fordel at bruge et IVS. Det koster 650 kr mener jeg i oprettelse.

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg ved så koster det intet at få et cvr som enkeltmandsvirksomhed eller I/S, men der kan måske være omkostninger forbundet med det, som f.eks bogføring, hjælp fra en revisor etc.

Og ved et IVS, har jeg læst mig til, er det lovpligtigt at have en forsikring, så her altså også en udgift.

Men man behøver jo ikke bogholder eller revisor, hvis man kan det selv.

Ps. det er 670 kr. det koster, hvis man kan finde ud af at oprette sådan et selv.

Der er for og imod for begge to (tre) vil jeg mene.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ift. virksomhedsform vil jeg helt klart anbefale jer af etablere et I/S. Det er meget nemmere for jer.

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Cecilliehansen:
vi snakker derfor om at det næste skridt efter facebook, instagram og visitkort må være en online webshop,

Hej Cecilie

Tilllykke med jeres beslutning om springe ud som selvstændige erhvervsdrivende. 

1. I kan allerede nu gå i gang med at undersøge hvilken e-handels løsning som passer bedst til jeres koncept. Men med tanke på jeres økonomi og kreative evner ville jeg tage et kig på en ny dansk webshop platform. Det er en webshop platform hvor i selv kan arbejde med designet uden kendskab til webdesign kodning eller programmering. De har 30 dages gratis prøveperiode og de er ret fleksible, i forhold til den tid i ønsker at bruge på at ændre og tilpasse jeres webdesign skabelon. 

http://www.weebio.dk/themes/all


2. Firma - jeg anbefaler jeres at oprette et IVS. Husk at afstemme jeres indbyrdes ejerforhold fra starten af og få papir på alle detaljer:)


https://indberet.virk.dk/myndigheder/stat/ERST/Registrer_ivaerksaetterselskab

Min anbefaling er ellers at gennemfører en række opgaver i den webshop platform i vælger at bruge til jeres webshop. 

Opret et produkt
Opret kategori
lav et link menu (dropdown)
Udskift bannere
Tilpasse og ændre alle farver tekster 
Tilpasse og ændre farver layout på webdesign
Oprette en side
Lave et blogindlæg

God arbejdslyst

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)