Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hacket hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 07:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk.

 

Jeg har nu været så uheldig at min hjemmeside er blevet hacket og derfor suspenderet.  Siden er lavet i joomla og er derudover også trængende til en opdatering.  Er jeg så heldig at der sidder en herinde der kan klare sådan en opgave. ? Det jeg søger er en som løbende kan stå for siden, og samtidigt er til at betale.

 

Kom frisk og gerne hurtigt. 

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 07:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kenn

Jeg vil gerne hjælpe dig på ret fod igen, så din hjemmeside kan blive renset eller eventuelt sat op igen med en backup.

Du har mulighed for at få adgang til vores Opdatering og backup pakke, der gør jeg det at siden hele tiden bliver overvåget og opdateret.

Du kan skrive en pb eller sende mig en mail på brian@nowweb.dk så kigger vi på opgaven

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenn

Du er velkommen til at smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk.

Vores speciale ligger i WordPress CMS, så det vil være med indgangsvinkel i at få opsat jeres hjemmeside heri fremadrettet. WordPress er anno 2016 verdens mest benyttede CMS til hjemmesider, hvilket ikke er uden grund. Høj brugervenlighed, samt stor fleksibilitet er et par af de mange fordele.

Hvis du ønsker at forsætte i joomla, så vil jeg anbefale dig at prøve kræfter på Amino Freelance :-)


Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 08:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenn,

Det var en uheldig situation. Jeg vil forslå dig i fremtiden, at du vælger og benytte dig af Wordpress. Der kan du gratis få en masse sikkerhed, så du netop kan undgå at blive hacket en gang til.

Jeg kan godt hjælpe dig med at få lavet en ny hjemmeside - også som en ''haste-opgave''. Det er ikke noget problem.

Nedenfor kan du se mine kontaktoplysninger. Ellers skal du bare gå ind på min hjemmeside og booke et gratis Skype møde (kan også foregå via tlf.), så kan vi afstemme forventninger og budget samtidig med, at vi kan komme hurtigst muligt igang med dine nye hjemmeside.

Venlig hilsen,
Kasper Knudsen.

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 08:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Ken,

Jeg byder også gerne ind på opgaven.

Processen vil være at jeg starter med en scanning og analyse Joomla-strukturen (u/b), fordi det giver os en billede af, hvilke hacktyper det drejer sig om og evt. hvor store skaderne er.

Analysen giver også et billede af i hvilken sikkerhedsmæssige stand hjemmesiden er i og hvor evt. sikkerhedshuller er.

Ud fra min analyse vil jeg komme med mine anbefalinger til, hvad der skal til for at hjemmesiden kommer i en god form.

Hvis der er brug for en rensning, så får du en fast pris på rensningen, som inkluderer en sikkerhedsoptimering af hjemmesiden.

Du er velkommen til at kontakte til mig på 7199 2906 eller michael@joomlakonsulenten.dk.

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 09:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenn. 

Sikke en skam! Som de andre nævner, så får WordPress også mine varmeste anbefalinger. Vi har faktisk lige skrevet en guide omkring WordPress Sikkerhed, så risikoen for at blive hacket bliver minimeret gevaldigt: http://grafikr.dk/wordpress-sikkerhed/ 

Hos Grafikr ApS har vi før hjulpet en del virksomheder med at komme på benene igen, efter de har været hacket. Det gælder også hvis de har været udsat for et DDoS-attack og ikke kunne åbne siden op igen. 

Vi kan sagtens stå kontinuerlig opdatering og support på din hjemmeside - intet problem. Jeg har sendt dig en pb, ellers kan jeg fanges på: 

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 10:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Til jer der tilbyder Wordpress. 

Trådstarter nævner at han har en Joomla-hjemmeside.

-------------

Et lille eksempel.

Jeg kører Renault.

Min Renault går i stykker.

Jeg spørger om der er nogen, der kan hjælpe mig med at få Renault til at køre igen.

Jeg får tilbudt at købe en Peugeot i stedet, fordi det indirekte menes at det er en bedre bil at køre i.

Jeg vil ikke have en Peugeot - jeg kører Renault, den er jeg glad for og den vil jeg gerne have til at køre igen.

Hvem kan hjælpe mig med at få min Renault til at køre igen? ;o)

-------------

Denne tråd skal ikke anvendes til at diskutere det evindelig spørgsmål om hvilket CMS der er bedst eller mest sikker osv. Men at udokumenteret antyde at Wordpress er mere sikker end Joomla, når man selv "kører" Wordpress er useriøst. 

Hold fokus!

Hold fokus på det, som trådstarteren rent faktisk skriver om.

Og lad os Joomla-eksperter om at hjælpe Ken med at få gang i sin "Renault" igen. ;o)

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 10:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)