Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domain Flipping

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Lopomo.dk Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i noget tid læst lidt om det og tænker at give det en chance, da jeg har et par gode domæner i tankerne.. 

Mit spørgsmål er så - hos hvem skal jeg købe domænet? Er det egentlig ikke fuldstændig ligegyldigt? Jeg har ingen viden omkring at lave hjemmesider og sådan, men jeg mener, at en eventuel køber alligevel bare - når han har købt domænet af mig - kan "overføre" det til hans egen foretrukkende "udbyder"? 
Hos GoDaddy kan jeg købe domæner til ca. 6kr hvilket er noget af det billigste jeg har fundet. Er det fint nok? Hvis ja - endnu et spørgsmål;
Når jeg går videre hos GoDaddy får jeg en masse muligheder for ekstra køb til domænet. Blandt andet;

"GØR DET PRIVAT. Når du registrerer et domæne, bliver dit navn, din adresse, din e-mail-adresse og dit telefonnummer automatisk offentliggjort så alle kan se disse oplysninger. Beskyt dig selv mod spam og svindel med Beskyttelse af personlige oplysninger.".

Dette ville jeg skulle betale ekstra for. Er det nødvendigt? 

Samtidig får jeg mulighed for tilkøb af e-mail konti, hvilket køber jo højst sandsynligt skal bruge. MEN er det nødvendigt for MIG ved køb af domænet, at det er købt? Er det ikke også noget køber selv kan sørge for senere?

På forhånd tak

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste du bare skal have er domænet og et webhotel at klaske en side op på. Alt andet som mail, privat info og whatever er ligegyldigt, det kan en køber selv gøre senere. Hvis køber ikke hoster hos GoDaddy, flytter de bare domænet og så er det ude af verden.

Hvis du bare vil købe domænet og håbe, at det sælger uden andet via flippa.com eller en anden side, så behøver du ikke engang webhotel til en side.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Lopomo.dk Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Mange tak for dit svar. Jeg havde netop tænkt mig at prøve på sider som Flippa - så behøver jeg vel ikke engang et webhotel og lave noget på siden, vel?

Har du selv erfaringer med domain flipping?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kun vil sælge domæne uden noget indhold, så nej, så behøver du ikke en side. Hvis du vil høste lidt flere penge kan du sætte en komplet side op. Folk betaler til tider gerne lidt mere for at slippe for noget arbejde. Ikke altid, men chancen er der.

Jeg har haft flere sider jeg gerne ville sælge og specielt via flippa.com, men mit jydegen har altid slået ind til sidst, og jeg blev for nærrig og lod være. Tåbeligt, men sådan er dét.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)