Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af Software

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Græsted
Tilmeldt 4. Apr 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa kære Amino brugere.

Jeg kunne godt tænke mig at få udviklet et program både til PC/MAC men hva koster det sådan cirka? Programmet omhandler wifi og blokeringere, mere siger jeg desværre ikke... Nogle der kan hjælpe mig?

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du ikke vil sige mere, så er det umuligt at komme med en pris. Du skriver WiFi og blokering, det kan være nemmere (f.eks. blokering af man kan skifte til et andet) og det kan være umuligt(blokere andre i at bruge WiFi), men givet du vil have det på de to styresystemer kan jeg med sikkerhed sige at det ikke bliver billigt.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Beskriv din ide til bunds og gerne med mock-ups som viser hvordan det ser ud og beskriv desuden hvad der sker når man trykker på de forskellige knapper.

Tag derefter din beskrivelse ud til forskellige firmaer som kan hjælpe med programmering og få en pris.

Ingen herinde kan hjælpe dig med aå lidt du beskriver.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok nemmest at komme med et budget. De fleste programmet kan laves inden for et fast budget hvis du giver en fornuftig beskrivelse og ikke ændrer retning undervejs - men kvaliteten (og omfanget) af programmet er nogenlunde proportional med budgettet. Måske er det bedst at lave en fornuftig prototype, og så udvikle den videre når der er flere penge.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)