Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger godt sted at lave en hjemmeside

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle der kan anbefale et godt sted/hjemmeside hvor jeg kan starte min egen internetvirksomhed. Alså et sted hvor jeg kan leje mig til at have min egen hjemmeside? 

Mvj Jannie B

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie,

Jeg synes bestemt du skal overveje, at prøve lidt af i Shopify eller finde et tema i Wordpress. Det kommer helt an på dine forventninger samtidig med dit budget. Skal du selv lave den eller har du råd til, at få lavet noget professionelt og komme godt fra start?

Ellers vil jeg med glæde stå til rådighed og give dig en masse tips og råd.

Book et gratis Skype møde

Venlig hilsen,
Kasper Knudsen, 
Indehaver hos SEDIA

Tilmeldt 15. Aug 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Mange tak.

Hvad koster det at få en til det?

Jeg overvejer kraftigt begge dele og det kommer også meget an på hvor store omkostningerne ender med at blive :)

mvh Janni

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janni,

Det varierer rigtig meget! Hvis du ringer på min tlf. 31360737 i aften, så kan vi tage en snak og afstemme forventninger + budget sammen. Så kan jeg guide dig i den rigtige retning!

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 124
Fra  LOKALUS.dk Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en privat beske :)

LOKALUS    Find Online - Køb Offline  ○  www.lokalus.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Med WordPress får du en fremtidssikre løsning, hvor du selv kan tage kontrollen over driften, og derved også de løbende udgifter.

Dine årlige omkostninger behøver derved ikke at være mere end et nogle hundrede kroner til et simpelt webhotel.

At kaste sig ud i en udarbejde af en WordPress løsning kan dog være en meget stor mundfuld, hvis vi du ingen erfaring har. Vi udarbejde netop WordPress hjemmesider til vores kunder. Du kan læse om vores hjemmesideløsning, samt se priser, på www.erhvervshjemmesider.dk/hjemmeside

Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, så kan vi drøfte nærmere omkring dine konkrete muligheder :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannie B:

Hej. Mange tak.

Hvad koster det at få en til det?

Jeg overvejer kraftigt begge dele og det kommer også meget an på hvor store omkostningerne ender med at blive :)

mvh Janni


Hej igen Jannie,

Jeg synes du skal gennemtænke det med dig selv. Har du lyst til at bruge lidt penge på noget professionelt - eller er du måske selv lidt en IT-nørd, så du er lærenem på internettet og kun skal bruge et par dage før du er inde i det. Så synes jeg du skal prøve det af selv i Shopify eller Wordpress.

Selvfølgelig er det op til dig. Jeg er tilgængelig hele dagen på min telefon: 31 36 07 37 - du er altid velkommen til at ringe. Bare du lige præsentere dig kort, at det er fra Amino osv., da jeg har rigtig mange opkald dagligt.

God dag!

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide før man springer sig ud i en ny hjemmeside? Man overvejre hvilket platform man ønsker af bruge :) Bedste råd er Shopify / Wordpress. Fordel og ulemper ved dem begge to :)

Tilmeldt 15. Aug 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak!

Jeg vender lige tilbage til dig når mit logo kommer hjem.

MVH Janni

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes Wordpress er let og der findes 1000 vis temaer at vælge imellem og man kan selv vælge webhotel hvor der synes jeg et godt billigt valg er unoeuro.com

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)