Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du give mig feedback på min webshop?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lagde mærke til at jeres menuer er meget svære at bruge. Hvis man holder musen over "Sko" kommer der nogen valg nedenunder menuen. Desværre forsvinder valgene hurtigt hvis musen ikke meget præsist føres ned til valgmuligheder. Det burde nok fikses.

Hvis man trykker på Samsign som åbenbart har lavet hjemmesiden, så åbnes linket ikke i et nyt vindue. Jeg ville få den reklame slettet. Det er ikke normalt at reklamere til dem der har lavet siden, med mindre de har gjort arbejdet gratis, så væk med det.

Jeg lagde en vare i kurven, men den reagerede meget langsomt, og pludselig var der 2 varer i kurven. Måske bare et tilfælde.

Den blå knap "Læg i kurv" har en forkert farve. Ikke fordi jeg ved særlig meget om det, men jeg kunne ikke finde den da jeg skulle ligge en vare i kurven. Måske er det bare størrelsen der får den til at forsvinde. Jeg så simpelthen ikke at det var noget man skulle trykke på.. Og selvfølgelig opdagede jeg den et sekundt senere, men det virkede forkert.

Jeg synes personligt at siden fungerer fint og designet er flot, men bedre billeder ville sælge bedre. Ikke at billederne er dårlige, men de billeder hvor en pige har tøjet på, sælger bedre end en taske der står helt for sig selv i et billede. Eller en sko uden fod.

Det er små ting, men måske alligevel værd at kigge på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Undlad at besøge denne side, da den er inficeret med malware.

Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René,

Tusind tak for et fint og brugbart svar. Double content, hvad drejer det sig om her?

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashionguy123:

Hej René,

Tusind tak for et fint og brugbart svar. Double content, hvad drejer det sig om her?

Hej Fashion..

Dobbelt content:

Hvis den samme tekst optræder flere steder i din webshop. Som Mikael har sagde...!!

Jeres engelske side har danske tekster som også er på den danske side. Det er vigtigt at de to siderne tekster er forskellige fra hinanden. Samtidigt er det vigtigt at alle side, produkter, kategorier har unikke tekster, dette gælder og Google tekster/Meta Tekster.

God arbejdslyst!!

René

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mega lækker shop, kan godt lide at den oser af en meget feminin side. Man er ikke i tvivl om hvilken målgruppe det er.

Istedet for at skrive "Designed and hosted by Samsign." i bunden, så indsæt jeres adresse istedet. Det vil virke mere troværdigt og proffesionelt.

 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det grafiske arbejde virker meget hjemmelavet.

logo: utydelig / sløret

indkøbspose: utydelig / sløret

Billeder af sko (måske andre også) er forkert eksponerede og har blåstik og rødstik, og er meget uens eksponerede (hjemmestudio? )

Tomme overskrifter i menuen, bør fjernes

Der er voldsomt mange externe scripts og css'ere som skal loades der er 25 stk javascripts i head, hvor de helst skal være i bunden, og samlet i en fil.

Det var lige de første overvejelser.

men bare klø på, 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 22. Nov 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at farverne er lidt forvirrende. Måske du kan lave nogle af farverne mere skarpere

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)