Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste telemarketingsvirkomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Jeg er en 24 årig kontoruddannet ung mand, og jeg eftersøger det helt rigtige sted at udfolde mit potentielle salgstalent, inden jeg skal læse videre næste år. Ud fra min research kan jeg konkludere, at der findes utallige aktører på markedet i København. Jeg har allerede udset mig håndfuld potentielle arbejdsgivere, men jeg vil meget gerne have nogle bud fra jer! Har i gode eller dårlige erfaringer fra specifikke virksomheder eller andre råd, som jeg bør have med på vejen? 

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at det vigtigste parameter er, hvor jeg vurderer, at jeg kan tjene flest penge. Men produktet og miljøet er skam også meget væsentligt - jeg tror på, at det også har en stor indflydelse på indtjeningsevnen.

Hit me! På forhånd tak! :)

 

Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Hos Unicall ligger enkelte på omkring kr.  80.000 til kr. 100.000 pr. måned i løn, men nogen har også blot kr. 20.000 da alt afhænger af talentet.

Har du lyst til at tage broen til Malmö så ligger Fyrklövern der og her arbejdes der blot 6 timer incl. pauser og pauserne tager man selv når man vil.

Her ligger løn på mellem skr. 45.000 og skr. 110.000 -  men det er svært at komme ind der, da det er en super arbejdsplads, med lille udskiftning til følge.

/ Henrik

Tilmeldt 15. Aug 16
Indlæg ialt: 94
Fra  www.PhonePartner.dk Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas!

Super fedt du gerne vil udvide din kompetencer endnu mere! Men hvis du er dygtig, kan du vel også påtage dig tjansen på freelance basis for en virksomhed

Hertil fjerner vi jo pengene chefen som skulle have ansat dig ville have fået før du fik dit cut.

Derfor er der faktisk endnu bedre indtjeningsmuligheder ved at komme i gang som freelancer.

Jeg vil meget gerne hjælpe med dette.

Hvis du klikker ind på www.phonepartner.dk - Så har vi meget mere information omkring telemarketingbranchen tilgængelig derinde.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)