Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop i Wordpress/ woocommerce

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 93
Fra  4yourpet.dk Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået at vide at jeg skulle vælge f.eks. ePay, men ved siden af det skulle jeg have Nets for at lave transaktionerne

Skal jeg så heller ikke have ePay.

Undskyld jeg spørg så meget, men jeg har ikke lige sat mig ind idette her, da jeg troede at der ingen valg var.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Du skal bruge både en ePay og Clearhaus eller NETS. Her vil jeg så klart anbefale dig at bruge Clearhaus.

Så ePay er også nødvendigt.

Book et gratis møde

Venlig hilsen,
Kasper, SEDIA.

Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 93
Fra  4yourpet.dk Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

1000 tak. Dem kontakter jeg i morgen.

Det kan være du hører fra mig ang. min webshop. Så ringer jeg på på det nr. der står på din hjemmeside.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en god idé.

Du skal være velkommen til at ringe.

Venlig hilsen,
Kasper Knudsen, 
Indehaver hos SEDIA

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Vi har lavet mange wordpress sites, og har tid pt. Vi kan starte i morgen. Ring gerne eller skriv.

Mvh
Frank
www.designrus.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også snakke med ePay om at få oprettet dig ved Bambora, de kan det samme som clearhaus - men er et firma.

Du kan se mere her:

http://lp.epay.dk/proplus

En aftale hos Bambora, kan være kørende på et par dage.

Ang. om din webshop, er klar til at blive godkendt til en betalingsløsning, så mangler du lidt forskellige ting. Bl.a. at man skal acceptere dine betingelser ved check ud, osv.

Det kan godt være en jungle, at finde rundt i - så hvis man kan minimere antallet af kontakter, er det lettere at have overblikket.

Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 93
Fra  4yourpet.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg meldte mig til epay fik jeg besked fra bambora at de skulle bruge en "test url". Men epay kontaktede mig om jeg selv meldte mig til nets. Nu er jeg ved at være lidt forvirret. Jeg skal vist kontakte epay.
Ang. Godkendelse. Kan du forklare lidt nærmere?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Ring til ePay imorgen, og få styr på dem. Når de fortæller dig efter et par minutter i telefonen, at det hele bare er okay, så gå ind på Clearhaus' side og ansøg der.

Hvis det er for uoverskueligt for dig. Så udfyld kontakt formen på www.sedia.dk med dine ePay oplysninger - også undersøger jeg det for dig!

Venlig hilsen,
Kasper Knudsen,
Indehaver hos SEDIA

Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 93
Fra  4yourpet.dk Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Så har jeg googlet det. Hvis man vil tage imod "ren" Dankort, skal man have Nets.

Bambora er jeg godkendt af.

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes, der er forskel på en betalingsgateway (Epay, Quickpay, etc.) og en indløser (Nets). 

Gateway'en er en online kreditkort-terminal, populært sagt.

Indløseren er den, der så sørger for at dine penge bliver flyttet fra konto A til konto B.

Der er en mere detaljeret forklaring her med nogle udmærkede eksempler:

http://blog.epay.dk/hvad-er-forskellen-pa-en-betalingsgateway-og-en-indloser/

Der er en udmærket sammenligning af forskellige gebyrer ved forskellige løsninger her:

https://kortgebyr.dk/


Og ja, du skal have Nets for at køre 'ren Dankort', så vidt jeg husker. Der er vist ikke så mange procent af danskerne som kun har Dankort mere, men selv om jeg ikke lige husker det nøjagtige procenttal (6-7?), så det er i hvert fald en overvejelse værd om ikke man også skal få *disse* potentielle købere med, uanset prisen i gebyrer. (John Hannover har skrevet om det her.) Alternativerne kan ofte være ligeså dyre, alt efter hvor meget du sælger osv.

Jeg lavede tilbage i januar 2016 et Excel-regneark til en webshop, så vi kunne finde frem til den bedste betalingsløsning. Informationerne i den er for det meste baseret på netop kortgebyr.dk Med forbehold for fejl, så er det her til download - til dig og andre interesserede.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)