Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plast og gummi Producent søges.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en dygtig producent, der kan producere 7 forskellige produkter i plast og gummi. Selve produkterne henvender sig til skønhedsbranchen. Grunden til jeg bruger amino og ikke selv opsøger på ex Google, er den manglende service, jeg desværre har erfarret mig. I håb om nu at skille fårene fra flokken og få en dygtig og dedikeret producent til at indgå i et forhåbentlig langsigtet samarbejde. Jeg har i forvejen et etableret firma i skønheds branchen og ønsker nu, at udvide med flere ydelser til min virksomhed. MVH Dt1

Tilmeldt 17. Feb 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dt1.

hvor store er de 7 produkter? hvad er kravene til dem? og skal det være gummi? da gummi har en ret høj materialepris, kunne man evt. gå på kompromis med en andet plastmateriale.

VH. Marma

glæder os til at høre mere fra dig.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Dt1:
er den manglende service, jeg desværre har erfarret mig.

Det handler nok mere om at du er alt for specifik, men hvad du søger. Plast og gummi er to helt forskellige brancher, hvilket vil betyde at du med all sandsynlighed skal have fat i flere firmaer for at løse opgaverne.

Som sagt start med at være meget mere specifik med hvad det firmaerne skal kunne tilbyde.

 

 

Tilmeldt 17. Feb 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste plastfirmaer i branchen, der producere termoplast har også maskineriet eller kapaciteten til at kunne producere elastomere:)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)