Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle erfaringer med "rugekassen" ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Fra  iPos // Detailkompagniet // iConomy Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se Sparkassen Farsø har et godt tilbud vedr. startkapital, er der nogen aminoer som har erfaringer med det koncept?

se her:

http://www.sparfar.dk/page1091.aspx

På forhånd tak..

Sorensa

Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 21:42

Kender det ikke, men mit umiddelbare indtryk af en gennemblanring på nettet er, at det er et ærligt forsøg på at profilere sig som 'iværksættervenlig'. Prøv det, du der er på de kanter med starttanker. Og udnyt de tilknyttede services - spec. 'Vækstcenter Vesthimmerland'

Fra Aars
Tilmeldt 27. Jan 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:46

Hej Sorensa

Mit kendskab til Sparekassen Farsø's koncept for iværksættere er som revisor for en række iværksættere i Vesthimmerland.

Jeg har kun positivt at sige om dette koncept og om Sparekassen Farsø's generelle indstilling over for finansiering af iværksættervirksomheder.

Jeg oplever generelt, at der i flere lokale pengeinstitutter ofte en stor velvilje til at finansiere iværksættervirksomheder, hvis konceptet forekommer sundt og der er lavet et fornuftigt forarbejde, men jeg kender ikke til andre pengeinstitutter end Sparekassen Farsø med et koncept der svarer til "rugekassen".

Jeg synes du skal prøve at tage en snak med Sparekassen Farsø herom.

Held og lykke med din virksomhed

Mvh.

Ole

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Fra  iPos // Detailkompagniet // iConomy Skrevet kl. 10:42

Tak for hurtigt svar til jer begge..det lyder jo positivt, er der slet ikke nogen derude som har benyttet sig af tilbudet??

Iøvrigt bor jeg i Århus og virksomheden kommer til at ligge i Århus..vil det være et problem? ( kunne være det var "egns-invest" )

VH

Anders 

Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 13:11

Sorensa:
ikke nogen derude som har benyttet sig af tilbudet?

Der er kun 10 lån af den art. Så se at få kontaktet dem.

Tilmeldt 11. May 05
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 23:05

Jeg har været kunde i Sparekassen Farsø i mange år, og har kun godt at sige herom. Med hensyn til dit spørgsmål så mener jeg at de har et fillial i Århus, så dine daglige pengesager kan med andre ord ordnes der. Hvis de kører det ligesom i Aalborg så har de vidst ingen faste åbningstider. Men det kan du jo prøve at høre dem om. Jeg plejer selv at smutte til Farsø når vi skal "snakke".

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 20:38

Vestjysk bank har lejet et stort lokale i det vækst center der ligger i holsterbro som de stiller til rådighed for nye iværksættere der er kunde ved dem. Har ingen erfaring med det, men syntes det er fin stil :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)