Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

301 redirect ved unoeuro.com

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jul 16
Indlæg ialt: 30
Fra  BunkFotoOgDesign.dk Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nogle som har erfaring med 301 redirect ved Unoeuro. 

Jeg opsatte det samme for domænet www.bunkdesign.dk til www.bunkfotoogdesign.dk/design/.. Dette slog hurgtigt igennem og virker fint. .  

På samme tid lavede  jeg et redirect for mit nye domæne www.bunkfoto.dk til eksisterende domæne www.bunkfotoogdesign.dk/fotograf/  Lørdag midt på dagen.

Idag søndag viser www.bunkfotoogdesign.dk/fotograf/ indholdet for www.bunkfoto.dk. Så mit eksisterende domæne er altså blevet sat ud af drift. 

Jeg har reset DNS settings, så www.bunkfoto.dk ikke længere peger på www.bunkfotoogdesign.dk/fotograf/. redirect er nu stoppet, men stadig viser www.bunkfotoogdesign.dk/fotograf/ indholdet fra www.bunkfoto.dk.   

Jeg har tjekket med https://gtmetrix.com/ at det ikke er et caching problem. Jeg kan se at  www.bunkfotoogdesign.dk/fotograf/ ikke redirecter til noget andet site, men stadig viser det forkerte indhold. 

Jeg oprettede en ticket i deres support system lørdag, men har ikke hørt fra dem endnu, så nu vil jeg lige høre om der er nogle af jer som kan guide mig i den rigtige retning. Nogle som har haft lignende oplevelser, eller har et bud på hvad jeg har fået sat forkert op.  ?

 

 

GRAFISK DESIGN | WEB DESIGN | LOGO DESIGN | PRODUKTFOTOGRAFERING 

BunkFotoOgDesign.dk 

Tilmeldt 27. Jul 16
Indlæg ialt: 30
Fra  BunkFotoOgDesign.dk Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Okey.. fandt ud af det. Jeg smider en kort beskrivelse i tilfælde af at der er nogle som skulle komme til at side med det samme problem.

Jeg har på et tidspunkt prøvet funktionen domæne alias fra webpanelet. Funktionen opretter en mappe i webhotellet, med en index.html fil.

I mit tilfælde fik jeg oprettet et domæne alias for bunkfoto.dk hvilket oprettede mappen www.bunkfotoogdesign.dk/fotograf/ med en index.html som viste en default side om at bunkfoto.dk er hostet ved unoeuro.com

Ved at slette domæne aliaset fra web panelet, blev der ikke rydet op på webhotellet og mappen /fotograf blev liggende. Så det jeg tænkte var et forkert redirect var i virkeligheden en ny mappe på mit webhotel.

Ikke særligt betrykkende at man kan oprette nye mapper i webhotellet fra control panelet ved at oprette et domæne alias, men måske jeg bare ikke forstår funktionen til fulde..

Jeg ved ikke om mappen var blevet overskrevet hvis den eksisterede i forvejen. 

GRAFISK DESIGN | WEB DESIGN | LOGO DESIGN | PRODUKTFOTOGRAFERING 

BunkFotoOgDesign.dk 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)