Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tysk moms ved dropshipping fra Tyskland

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil dropshippe fra Tyskland til Danmark. Leverandøren kan levere momsfrit, hvis varen sendes til min danske virksomhedsadresse. Men sende varen direkte til kunden i Danmark (Med mig som afsender), så siger selskabet, at de er pligtigt, efter tysk momslov, til og ligge 19% tysk moms på salget til mig.

Fra andre EU lande er dropshipping  momsfrit, når man har et momsnummer Er der mulig for og trække den tyske moms fra i mit momsregnskab? Ellers bliver det næsten umulig og konkurrer med de tyske webshops....

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Så længe det er dit firma der køber varen skal du have den uden tysk moms, uanset til hvem varen leveres i DK.  Bed din leverandør dokumentere deres påstand for at de mener de skal opkræve tysk moms. 

Tilmeldt 10. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være fint, hvis der er nogen som dropshipper fra tysk og de kan bekræfte, at de ikke betaler tysk moms :)

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 550
Fra  HD Trading Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi dropshipper fra Tyskland, og betaler ikke tysk moms

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har også mange leverandører/dropshippere fra Tyskland, Holland, Belgien, Østrig, Finland, Sverige, UK, Italien, Frankrig, Grækenland og Spanien og har aldrig oplevet nogen med en påstand, så det er højst tvivlsomt, om det er lovligt.

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)