Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

farm-shop.dk ny Web shop

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ud fra en hurtigt kig på siden, skal I nok kontakte jeres SEO bureau og høre om arbejdet. Der er flere tydelige tekniske fejl, der skader jeres placeringer. Herunder identiske meta titler.

Udover SEO delen som ikke er optimeret ret godt, så synes jeg kurven kunne betydelig synligere end den er. Mersalg bør der arbejdes med "Skal du ikke også bruge denne varer". 

At tilmelde jer nyhedsbrevet er ikke ret indbydende, der skal arbejdes med at lave noget, der giver brugeren lyst til at tilmelde sig, hvad får han ud af det mm.

En Guide de får tilsendt som PDF mod de ligger deres email adresse fungerer super godt.

Arbejd med længere og mere beskrivende tekster samt, specifikationer. Herunder størrelser mm.

Savner også lidt "Hvorfor skal jeg vælge jer?" I reklamerer ikke tydeligt med jeres styrker. Er I billigst? Har i hurtigst levering? Har i gratis fragt? mm.

Nu siger du, at I ikke ønsker at skifte bureau, dog synes jeg der er tydelige fejl, som du burde have klaret, da det er helt basale ting.

I kan bestille en gratis SEO analyse her

Som I kan sende videre til jeres nuværende bureau og høre, hvorfor disse ting endnu ikker er blevet rettet, så I kan få de bedste placeringer i søgemaskinerne. Synes der er mange basale ting, som ikke er optimeret. Det virker ret uprofessionelt.

/Martin Sølberg

Tilmeldt 22. Jul 16
Indlæg ialt: 7
Fra  Farm-shop.dk Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Tak for feedback, rart der er lidt at arbejde på :-)

Mange hilsener, Mads

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtig godt Mads.

Du er altid velkommen til at sende mig en mail vedr. spørgsmål. Alt fra webshop -> AdWords.

Venlig hilsen,

Kasper.

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

TIllykke med en rigtig flot webshop.

Jeg synes, at det er en rigtig flot webshop I har. Hvis det skulle lyste, så er I velkommen til at oprette et link til Jeres webshop på min hjemmeside: http://findenwebshop.dk/

Go vind i webshop-sejlene :)

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Når man holder musen over et produkt ude på kategorien, så dukkter der en "mere info" og "køb"-knap op. De to knapper burde ikke have den samme farve, synes jeg. Og køb-knappen burde være en smule større end info-knappen?

Vh,
Caspar

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)