Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skader en flytning min SEO?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg får min blog flyttet over på en anden platform - en form for netværk af blogs - men jeg beholder mit domæne; vil det så skade den SEO-værdi, jeg har opbygget over årene?

Jeg formoder, det er noget DNS, der skal ændres for, at jeg kan komme fra Wordpress -> over på deres CMS

Tak for svar!

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det behøver det ikke gøre.

Du skal dog huske som minimum følgende:

- Redirects (301) hvis dit indhold får nye url'er. En ting er at du beholder domænet, men hvis url-strukturen er anderledes, skal du få sat redirects op.
- Samme titles og description.
- Samme "Structured Data Markup" - eller selvfølgelig forbedringer hertil, hvis ikke du har det helt på plads i forvejen.
- Samme load-hastighed på siden. Dvs. siden skal I hvert fald ikke blive langsommere at vise for brugeren.
- Samme designniveau. Det er selvfølgelig subjektivt, men som minimum skal et nyt design være mobilvenligt hvis dit nuværende er det.
- Samme brug af overskriftstyper (H1 , H2, H3, H4, H5, H6)

Hvad er årsagen til, at du vil flytte?

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det korte svar er: Ja - det er ikke nok at gøre det, som skrives ovenfor. Selv hvis du (alene) gør det, er der stor risiko for at tabe synlighed. 

Du KAN godt genneføre en flytning stort set uden tab af synlighed, og synligheden kan også øges, hvis du går fra noget halv-godt, til noget bedre, men det kræver grundig forberedelse og optimering af SAMTLIGE faktorer, der spiller ind ved en flytning.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. 

Flytningen skyldes, at jeg kommer med i et blog-netværk, der sælger promoveringer ind til brands, så der er noget kommercielt i det. 

Jeg må lige høre dem, om de har taget stilling til de ting, du nævner ovenfor. 

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)