Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg Google til at finde min hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 4. Aug 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Håber nogen her kan hjælpe mig med et par fif. Jeg har lavet en lille hjemmeside for ca en måned siden, men den kan stadig ikke søges frem på Google.Siden er her:

www.kaninpasning.weebly.com

Det er mest for sjov/hygge, men det er alligevel irriterende. Jeg har googlet problematikken og fundet ud af, at det kan hjælpe at linke fra andre sider, så det har jeg gjort, bl.a. fra dette forum og et par andre fora plus dba. Det har ikke hjulpet. Hvad gør jeg så? Jeg kan se, at mange fraråder, at man selv tilmelder siden til Google, så det har jeg ikke gjort. Kan det hjælpe at bruge en anden platform end Weebly. På forhånd tak!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Et link fra Amino bør være nok til at Google finder din side. Så er det bare at vente på at den bliver indekseret

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag evt. en snak med et godt SEO bureau og find ud af hvad de kan gøre for dig :-) 

Jeg kan anbefale SEO-service.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Aug 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Hvis du højre klikker på din side og trykker vis kildetekst,

Så er meta dataen øverst, uden at være ekspert i hvad kaninejere søger, så skal de nok opdateres, alt efter hvilket program du bruger så ret direkte i HTML eller må der være et menupunkt der hedder SEO. 

Desuden scanner google oppefra og ned, så meta ligger korrekt øverst, men hvis du kan lidt kodning, vil jeg anbefale at smide alt hvad der hedder styling og har med det at gøre nederst, så Google ikke bruger tid på at scanne det før indhold. 

Eventuelt tager den side der ligger øverst i den søgning hvor du vil være og spioner deres kildetekst. 

Tilmeldt 4. Aug 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal I have. Jeg væbner mig med en smule tålmodighed, og så prøver jeg de ting, MartinElkjaer skriver.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

få nogle flere ord på siden der er meget få ord og for at findes forskellige ord skal der tekst på siden lav gerne 5 sider med mindste 500 ord med en h1 overskrift og en underoverskrift h2 og teksten h3 h4 h5 h6

overveje stærkt få et domæne  det er langt nemmere at søgeord optimere end et sub domæne , et rigtigt skaber også mere troværdighed omkring dit produkt 

lokale søgning gratis opret let lokale området opret en  https://www.google.com/business/ det er lettest igennem google mape skriv der lidt der omkring jeres virksomhed i modtager typiske et brev efter 14 dage med en aktivering kode .

få flere links siden det er meget afgørende skriv en presse meddeles det er jo lidt nytænkende med kaninpasning så måske oveni kan i komme i medierne 

tilmeld jer links kataloger og artiklen sider danske for at få en  spredt links profil

vær aktiv forumer såsom amino.dk med mere  

lav en kanin film lig den på youtube og andre videoer sider

vær aktiv på social medier især facebook med opret også en google plus side det giver også noget 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Aug 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar. Jeg forstår ikke det med flere ord. Jeg synes, jeg har mega mange (for mange) ord. Er det fordi, der skal flere ord på forsiden?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

detnyFupopa:

Tak for dit svar. Jeg forstår ikke det med flere ord. Jeg synes, jeg har mega mange (for mange) ord. Er det fordi, der skal flere ord på forsiden?

forsiden vigtigste med seo øjne er det bedste med 500 ord og gerne mindste på 5 undersider især hvis du vil op hvor det begynder give lidt organiske trafik  , jeg synes ikke mange ord nogle undersider på din side

jeg ved også godt det koster tid at lave en god tekst på ens side både for mennesker men også ideel for det organiske resultatet , det hænger lidt sammen begge de 2 ting 

Dog tror jeg , når jeg  kigger på din side et gratis domæne , så kan jeg godt regne ud , du nok ikke gider bruge 100 hvis timer på tekster og seo arbejde 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Aug 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! Jeg prøver at rette lidt op på det hele. Og nej, jeg gider ikke bruge 100 timer, men jeg gider godt bruge 20, for jeg synes det er meget sjovt at lære lidt om det :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)