Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feed back på webshop ønskes

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 15
Indlæg ialt: 5
Fra  Raven Living by House of Norfast Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle her på Amino.

Jeg har brug for hjælp til min internetbutik: RAVEN Living.

Det kører ikke som jeg gerne vil, så det ville være dejligt hvis I ville se på min hjemmeside: www.ravenliving.dk og så give mig konstruktiv feedbak/kritik.

Hvad gør jeg galt? Sælger jeg de forkerte varer? (Forslag til nye modtages med kyshånd). Er min hjemmeside for kedelig?

Jeg promoverer mig på Facebook og Instagram. har afholdt konkurrencer - været på messer (Forum 2015 og Mit hjem er mit slot i 2016), men lige meget hjælper det.

Glæder mig til at høre jeres svar.

mvh RAVEN Living

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smile

Først og fremmest vil jeg sige, at jeg kommer ind på en ''meget kedelig side''. Jeg imødekommer 4 produkter med det samme uden overhovedet, at have nogen anelse om hvad du sælger - og det er så udvalgte. Under det ser jeg ''seneste nyt'', hvor der ingen nyheder er.

Generelt er siden kedelig at se på. Jeg er godt klar over den skal være simpel, da det er en del af dit koncept. Men jeg synes du skal genoverveje, at finde et andet tema i Shopify til at starte med. Men ellers ville jeg sætte større fokus på at informere kunde MED DET SAMME om hvad du sælger, hvorfor du er bedre end dine konkurrenter, fragtpriser, returret osv. - det skal kunden være informeret om lige med det samme.

Det var lige kort hvad jeg kunne nå inden jeg smutter til møde her kl. 11:30. Men jeg vil gerne tilbyde dig gratis sparring / rådgivning. Det skal ikke koste dig noget.

Hiv fat i mig via www.sedia.dk, så kan vi aftale et Skype møde senere i dag.

Venlig hilsen,
Kasper, stifter og indehaver.

www.sedia.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hurtig tilføjelse: 

- Kunder ELSKER feedback fra andre kunder. Derfor bør du sætte fokus på at få en fornuftig Trustpilot, og så snart du er over de første 5 anmeldelser, så skal du visualisere det på din side, at dine kunder er glade for dine produkter og kundeservice.

Jeg håber du hiver fat i mig!

Tilmeldt 7. Nov 15
Indlæg ialt: 5
Fra  Raven Living by House of Norfast Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper. Tak for svaret. Jeg har sunket kamelen 😀 - bad jo om feedback. Jeg kontakter dig en af dagene. mvh Lis / Raven Living

Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 65
Fra  FlyETA.com Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Raven,

Jeg har lige kastet et hurtigt blik på din hjemmeside, og her er hvad jeg tænker: Du er inde på et marked med mange aktører "som så mange andre brancher". Og i forhold til mange andre aktører, så svigter helheds-indtrykket på dine hjemmeside synes jeg? Dvs. farver, størrelser, placeringer på knapper, billeder, tekster og andet... Produktudvalget er heller ikke alt for stort? :/

- FlyETA.com

Fra Rødovre
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej RAVEN

Der er flere ting der kan / bør -gøres på siden, herunder design, men også teknisk.

Jeg tænker at du gerne vil være første valg for dine kunder, så du har lidt vej endnu, tænker ikke mindst på SEO (SøgemaskineOptimereing)

Du er meget velkommen til at ringe til mig så kan du få lidt "vej-visning" el./og finde på en løsning sammen :-)

Med venlig hilsen / Best regards

Martin Dahl-Larsen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal du være velkommen til.

Venlig hilsen,
Kasper, stifter og indehaver.

Www.sedia.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Raven Living

Umiddelbart synes jeg det er et enkelt design, der som udgangspunkt passer fint til dine varer, Det enkle design betyder så også, at det er billederne der skal bære designet.

Her er nogle konkrete ting du kunne overveje at gøre:
Selve motivet i dine produktbilleder fylder efter min mening for lidt i billedfeltet. Det skaber en 'palle alene i verden' stemning på siden, hvilket modarbejder den stemning af nærvær, hygge, smukke ting omkring sig, som dine varer lægger op til. Det er ret let at teste med en tættere beskæring / andre billeder.

Derudover kunne du skifte standard overskriften 'Udvalgte produkter' til f.eks 'Skønne ting til sensommeren' eller noget i den stil, vise flere produkter på forsiden, udfylde Seneste nyt eller fjerne rubrikken og indsætte kort logo´er ved Paypal knappen.

med venlig hilsen Lone

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Raven, 

Det tager altid lidt tid, før man er godt kørende med sin webshop. Som regel skal der mange rettelser til, før den er i hus. Vi har hos Grafikr ApS overtaget mange kunder/eksisterende hjemmesider, som har fået lavet en halvfærdig hjemmeside og manglede at få lagt det sidste touch på... 


Uden at have læst hvad de andre skriver, så får du lige mine første tanker: 

- Den er meget "standard" Shopify-agtig. Ment på den måde, at den ikke er speciel unik og tilpasset målgruppen. 
- Hover-effekten "udsalg": Her ville jeg måske bruge et andet ord.
- Du har en del kategorier, hvor man ikke kan se produkterne. F.eks. under "skind". Dette skaber forvirring hos forbrugeren og man tænker: "Er den her hjemmeside overhovedet oppe at køre? Er den lovlig?" etc... 
- Prøv at brug noget andet en PayPal

Overordnet set er mit råd: 
- Få et professionelt bureau til at sætte din hjemmeside op. Det er træls, når man går glip af omsætning, fordi ens webdesign ikke er optimal. Dine produkter er der jo efterspørgsel på, så det er bare med at få dem solgt.


Hvis du sender mig en mail eller griber knoglen, så hjælper jeg dig gerne godt igang, helt uforpligtende :-) 

Venlig hilsen
Erik Jeppesen
ehj@grafikr.dk
www.grafikr.dk
+ 45 22 19 79 24 

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilføjelse: 

Det er altid godt at gøre brug af en masse call to action elementer. Det kan være "sikker betaling", "hurtig fragt" etc... Kunden skal føle sig tryg o velkommen. Social proof, urgency, usp'er... Tænk kreativt og se hjemmesiden fra din målgruppes øjne :-) 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)