Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress plugin sucks big time

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo ikke en hemmelighed at Wordpress har en stor fangruppe herinde...!

Det virker også forjættende med alle de plugins(uden hvilke forøvrigt Wordpress ikke var så interessant)

men jeg har bare prøvet SÅ mange gange at downloade et plugin som så ikke virker eller er fuldstændig tåbeligt. 

Senest dette her: hvilket kom frem da jeg søgte på ordene

"multiple password protection" 

https://wordpress.org/plugins/wp-site-protect/faq/

som kan lave multiple password - men virker det??!!! tjoee.. nogen gange...

Forstår virkelig ikke at Wordpress tager revl og krat ind...

Nå, undskyld, det lyder som en sur bemærkning, men det er nok mere ærgelse over igen at have brugt tid på et ikke funktionelt plugin

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er netop det ratings er til for inde på Wordpress forummet. Vil du gøre os andre en tjeneste, så giv plugin'et 1 stjerne og beskriv din oplevelse med det. På den måde slipper vi andre for at downloade det.

Hvis alle tog sig de 2 minutter til at bedømme plugins der virker, kontra ikke gør, jamen så ville du hurtigt kunne skelne imellem de gode og dårlige plugins.

Personligt installerer jeg kun sjældent plugins, der ikke har adskillige tusinde installs.

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

musico:
Forstår virkelig ikke at Wordpress tager revl og krat ind...

Jeg er fuldstændig enig. Wordpress burde begrænse gratis download til brugere, som gider at give en tilbagemelding i form af ratings eller supportposts, så de mange udviklere som arbejder gratis bliver informeret om bugs m.m.

Smile

Mvh. Karsten Sønderup

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

musico:
Det virker også forjættende med alle de plugins(uden hvilke forøvrigt Wordpress ikke var så interessant)

Forkert. Wordpress virker ud af boksen til langt det meste. Det er og bliver INDHOLDET som gør et website interessant, og ikke så meget alverdens smarte features og plugin. Så du har helt misforstået det, hvis du tror at WP er interessant på grund af de mange plugins.

Når det så er sagt, så har du helt ret i, at der er meget lort at hente. DERFOR: Læs altid anmeldelser og ratings, så er det faktisk ret nemt at sortere skidtet fra.

Bare fordi det er gratis, kan man vel godt selv arbejde lidt for sagen Big Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)