Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af fiskeriudstyr

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens!

Jeg er på jagt efter en god og pålidelig leverandør af fiskeriudstyr - dropshipping ville være idel men ikke nødvendigt.

Har du/i kendskab til ovenstående må i meget gerne kontakte mig eller blot svare på opslaget.

Jeg håber i kan hjælpe! :-)

Mvh. Martin

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være en leverandør af udstyr til erhvervs-, fritids- eller lystfiskeri?

Er du momsreg. med relevant branchekode?

Mvh. Karsten Sønderup

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Martin Jørgensen:

Hej folkens!

Jeg er på jagt efter en god og pålidelig leverandør af fiskeriudstyr - dropshipping ville være idel men ikke nødvendigt.

Har du/i kendskab til ovenstående må i meget gerne kontakte mig eller blot svare på opslaget.

Jeg håber i kan hjælpe! :-)

Mvh. Martin

Hej Martin,

Hvis du får brug for hjælp online i form af online markedsføring, hjemmesider eller en evt. webshop, så skal du være velkommen til at booke et gratis Skype møde med mig (Kasper), hvor jeg vil sparre og rådgive dig i den rigtig retning.

Jeg håber du finder en leverandør.

Venlig hilsen,

Kasper, stifter og indehaver.

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 16
Indlæg ialt: 20
Fra  CFF Europe Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei.

du skriver ikke nøyaktig hva du tenker deg å selge.

Typisk ting vi kan hjelpe deg med om du tenker billig utstyr fra Kina på dropshipping, det er mye utstyr som lages her alt fra det hobbyfiskere bruker til det de bruker på store fiskefartøy, vi kan finne leverandør eller vi kan bestille for deg her nede, sjekke at alt er iorden og så sende direkte til dine kunder enten med HK Post for småtterier eller DHL.

For Europeisk / amerikansk utstyr så er det vel nok å google litt,kanskje ta omveien og lese utenlandkse reviews for tips til firma med bra utstyr og kontakte de respektive så hjelper de deg videre.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)