Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside hos one.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vedbaek
Tilmeldt 28. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoer
jeg er ikke heeeelt IT-analfabet, men synes alligevel at det er en utrolig langsommelig process at lave webshop på one.com.
er der nogen som har erfaring med det og kan hjælpe mig?
Jeg er ikke pernippen med hvordan det helt præcist skal se ud, skal dog bruge egne billeder og passende skrifttyper. Først og fremmest skal det bare fungere godt. og så skal det hurtigt op at køre.
vh Ulla

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 16
Indlæg ialt: 20
Fra  CFF Europe Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et innspill fra Norge må være at webshoppen på one.com er grei nok, det finnes løsninger man installerer selv som prestashop og magento men da må man være mye mer it-kyndig. one.com har mye bra ferdig funksjonalitet, spesielt bra er betalings-delen tilpasset litt mer for oss skandinaver. Den Dansk-Norske supporten til one.com er og ganske bra så man får jo hjelp på eget sprog.

One.com har akkurat lansert denne tjenesten og den er vel ikke helt ferdigutviklet enda.  

Ønsker du et alternativt vil jeg spesielt nevne www.shopify.com  som kanskje er litt mer tut og kjør og har div. facebook funksjonalitet som jo også er viktig. Du kan prøve gratis i en periode og prisene er ikke direkte avskrekkende.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulla 

Har du overvejet de muligheder der ligge i WordPress med tilhørende WooCommerce? Her har du mulighed for at få etableret en fuldt funktionel webshopløsning, hvor du selv kan placerer den hvor du ønsker, samt tilføje den funktionalitet der måtte være nødvendig. 

Indrømmet. Så kræver der muligvis noget assistance. Derimod får du en fremtidssikker løsning, som er tilpasset din forretning og behov. One.com´s systemer er simple, men meget begrænsede når behovet udvides. 

Vi udarbejder alle vores kunders webshop netop i WooCommerce / WordPress. Læs eventuelt mere om vores webshopydelse på www.erhvervshjemmesider.dk/webshop

Hvis du måtte ønske at drøfte dine muligheder, så er du altid velkommen til at kontakte mig direkte på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller tlf. 70 40 40 50 (tast 1 for salg). 

Uanset hvad, så håber jeg at du finder hvad du søger :)

Fra Vedbaek
Tilmeldt 28. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

hmmmm, ok, mange tak for hjælpen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)