Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger råd og sparring (netværk)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Ligesom de fleste herinde, har jeg masser af idéer og drømme til virksomheder. 

Mit formål med dette opslag, er at finde personer, i samme situation som mig som kan hjælpe hinanden med konstruktiv kritik og meninger. 

En person eller en gruppe, som i fremtiden vil kunne hjælpe samt debattere med hinanden. 

Har du også samme behov og interesse som mig, håber jeg det kan sættes i progress. 

Hey

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper

De fleste facebookgrupper er for de folk, der endnu ikke er startet - selv de hedder "Iværksætter Netværk", f.eks. De facebookgrupper er fyldt med folk, der er iværksættere (i deres hoveder og drømme), men endnu ikke drive en virksomhed

Du må have mig undskyldt, men jeg tillader mig at være lidt fræk og spørge; hvis du så gerne vil starte en virksomhed, hvorfor er du så ikke startet endnu fremfor at bruge tiden sammen med andre i din situation - burde du ikke netværke med folk, der allerede ER startet ud om iværksætter? Det kan måske være det, der gør, at du får dine ideer gjort til virkelighed og dine drømme går i opfyldelse. 

Jeg håber, du tager springet. Du behøves ikke gå og "vente på" den mest geniale ide - bare start! Du lærer en hel masse i processen. Man skal altid passe på med at sætte begrænsninger op for en selv - jeg garanterer dig for, det kan sagtens lade sig gøre med dine ideer. Men step nr. 1 vil altid være at starte og tage første skridt. 

Hvis du har mange ideer, så vil jeg anbefale dig at "vælge en," du finder bedst og derefter dele den med folk - her på Amino er et glimrende sted at få feedback fra nogle af de dygtigste iværksættere i Danmark. Det er super vigtigt at dele sine ideer og holde frygten for, at ideen bliver stjålet, væk fra døren. Læs evt. mit indlæg, der handler om fordelene ved at dele sin ide: http://kaspermfriis.dk/kaere-ivaerksaetter-del-din-ide/

Så en afsluttende kommentar fra mig ville være, at jeg tror ikke, det er god ide, hvis du vil "netværke" med dem, der er i samme situation som dig; mange ideer, ingen handling. Jeg tror derimod, du vil finde det fordelagtigt at netværke med dem, der har taget springet og gør noget - selvom deres ide måske er dårligere. :-)

Held og lykke med det hele, Kasper!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)