Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af Udenlandske varer

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg ville vide om jeg kunne sælge mit produkt som kommer fra Kina i Danmark når jeg har et CVR-nummer.

Ville gerne vide om jeg ville få en regning (bøde) da min ven fortalte mig at dette kunne ske. 

MVH Mehmet :D

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mehmet

Tror eventuelt din ven mener, at der skal betales told og dansk moms - Du kan læse mere om, hvordan det præcist fungerer på Skats hjemmeside. Læs under internethandel uden for EU. :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

MehmetBusiness:

Hej Aminoer

Jeg ville vide om jeg kunne sælge mit produkt som kommer fra Kina i Danmark når jeg har et CVR-nummer.

Ville gerne vide om jeg ville få en regning (bøde) da min ven fortalte mig at dette kunne ske. 

MVH Mehmet :D

Hvis du er importregistreret er der ikke bøder for import, med mindre det er kopivarer, som kan være stor risiko http://johnhannover.blogspot.dk/2014/03/kopivarer.html  der er told og moms - men er du momsregistreret er momsen ikke en udgift

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Emil

Han sagde noget med at jeg skulle først åbne et firma før jeg kunne sælge det videre. Er dog ikke sikker om det bare er et CVR :D

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

MehmetBusiness:

Tak Emil

Han sagde noget med at jeg skulle først åbne et firma før jeg kunne sælge det videre. Er dog ikke sikker om det bare er et CVR :D

det er et CVR med importregistrering - Har du læst de links du har fået, for du kører i cirkler du

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Det jeg vil sælge har ikke sådan et bestemt mærke, og jeg ser også nogle andre sælge varen her I Danmark, så dermed tror jeg ikke det er en kopivare. Tak for den massive hjælp John :D

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

MehmetBusiness:

Hej John

Det jeg vil sælge har ikke sådan et bestemt mærke, og jeg ser også nogle andre sælge varen her I Danmark, så dermed tror jeg ikke det er en kopivare. Tak for den massive hjælp John :D

det skal du ikke udgå fra - der sælges skam mange kopivarer. Også uden logo - og der klapses hele tiden nogle, så udgå ikke fra, at fordi andre sælger det, så er det OK. Ansvaret er dit alene og boden rammer dig alene uanset hvor mange andre der også har gjort det

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber dog at jeg kan få det igang - tror ikke selv at covers og tshirts er kopivarer. Men du virker mere intelligent så jeg vil være glad hvis du vil give mig nogle gode råd John :-)

Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil, har du en igangværende forretning lige på tidspunktet? Og hvilken slags handelstype bruger du. Tak for links :D

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)