Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate via facebook annoncer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det betale sig at forsøge sig med affiliate marketing via Facebook annoncer? Hvordan bliver man tilmeldt et netværk uden at have en hjemmeside

Er der nogen som har nogle gode ressourcer til at læse eller se video omkring affiliate marketing for begyndere? 

Vh. Jon

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er siden godt nok ved at være oppe i alderen, men kast et blik på denne til at starte med. Så kan du altid udvide med en søgning på Google. Jeg er dog heller ikke helt klar over, hvordan Facebook ser på affiliate marketing nu.

http://www.simonsiger.dk/category/facebook-ads/

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Tilmeldt 8. Aug 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. Den vil jeg tjekke ud. Ja der er meget at læse på google.

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 71
Fra  Digital Advisor Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jon Emmie:

Kan det betale sig at forsøge sig med affiliate marketing via Facebook annoncer? Hvordan bliver man tilmeldt et netværk uden at have en hjemmeside? 

Er der nogen som har nogle gode ressourcer til at læse eller se video omkring affiliate marketing for begyndere? 

Vh. Jon

Hej Jon,

Det kan godt betale sig, men det er helt op til den enkelte annoncør og netværk. Jeg er naturligvis "farvet" i den forbindelse, men jeg vil anbefale dig at tage en snak med hvert netværk, for at høre om der er kampagner hvor Facebook annoncering er tilladt.

Du kan f.eks godt tilmelde dig hos os, uden at have en decideret side..

Til spørgsmålet om hvordan du kommer i gang, vil jeg henvise til forummet her på Amino. Der findes talrige indlæg med best-practices :)

Held og lykke,

Niklas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)