Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan kan jeg tjene penge på videre/henvisning til andre sider/partner

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

som overskiften siger,så søger jeg noget hjælp indenfor det emne. jeg ville gerne vide hvordan folk tjener penge ved linke videre til deres partner og er der andre former for indtjening man kan tage et kig på. tak på forhånd

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan altid kaste blikket på affiliate marketing. Her henviser du en besøgende til en eventuel webshop, hvor du så kan få enten et fast beløb eller provision for et salg.

Der er også Google adsense, hvor du bliver betalt pr. klik fra besøgende. Beløbet kan variere alt efter hvilken reklame der vises (dette styrer Google helt selv).

Begge dele kræver stort set, at du selv laver en website omkring et emne. Herefter kan du (når du får besøgende) indsætte reklamerne eller links, så folk bliver sendt videre.

Sig endelig til hvis du har flere spørgsmål :-)

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Tilmeldt 8. Aug 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for det hurtige svar. så det ville sige at jeg kan lave en hjemmeside som bare formidler videre en anden producent, hvilket er affiliate marketing. kan man som affiliate marketing for penge pr klik eller kommer det andet på hvem man laver aftalen med??

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - kig evt. på f.eks. partner-ads.com og euroads.dk

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Michael Kjærsgård skriver, så er Partner-ads et godt sted at starte. Personligt bruger jeg ikke så meget Euroads, men de skulle også være glimrende.

Hver udbyder har deres regler og struktur, som de kører efter. Det kan være forskelligt, hvad du kommer til at modtage.

Et par hurtige bud kan være:

1. Fast beløb pr. klik for hver besøgende, der klikker via et link/ en reklame på din side.

2. Du kan modtage et fast beløb pr. lead. Det betyder for hver gang en person gør en handling på den side, du har henvist dem til. Det kan f.eks. være at de køber et produkt, skriver sig op til et nyhedsbrev, downloader en e-bog eller noget helt andet.

3. Du kan modtage procenter (provision) af de køb, som dine besøgende foretager sig. Det vil med andre ord sige, at hvis din besøgende klikker på et af dine links og foretager et køb på den henviste webshop, vil du modtage nogle procenter af værdien for det solgte produkt.

Det fremgår hos hver enkelt webshop, hvilken service de tilbyder, og hvordan du vil modtage kommission for dine henvisninger.

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Tilmeldt 8. Aug 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svarene

Tilmeldt 8. Aug 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

det ville så også sige at hvis man skal have en bestemt partner som ikke findes via disse selskaber, så skal man selv ud og lave en aftale med dem ikk?? 

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes selvfølgelig også andre programmer, som du kan søge ved først, for at se om de eventuelt har de webshops/selskaber, du gerne vil have.

Men hvis du selv skal kontakte selskaberne, vil jeg nok starte med at spørge dem, om de allerede er medlemmer af et affiliate program. Ellers bliver det svært for dig selv at skulle sætte tracking system op, for at holde styr på, hvem af kunderne du henviser til selskabet.

Her må andre komme på banen, hvis de har noget mere viden omkring selv at opsætte et affiliate program for selskaber. Jeg er desværre ikke så skarp på det område :-)

Men i øvrigt et rigtig godt spørgsmål.

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 08
Indlæg ialt: 29
Fra  Opinodo.com, Intent Agency og Christinia Bryghus Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En anden måde er at linke/sende dine brugere til en service som metroopinion.com/dk/
- her tilmelder dine brugere sig et panel, hvor de løbende modtager spørgeskemaundersøgelser, som de bliver betalt for at deltage i.
-- og du får så også et fee hver gang en af "dine brugere" deltager
(du skal signe på på Opinodo.com for at komme i gang.

Hilsen
Niels

Affiliate Program: Sign op på Opinodo.com, og tjen penge når dine brugere svarer på spørgeskemaer.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)