Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af vennepars ide, hvad kan jeg tillade mig?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Omani:
Men lyder det lidt voldsomt med 50%, og kan det virke som om at jeg ønsker at stjæle deres hobby, det er jo slet ikke der den ligger,

Ja umiddelbart lyder det voldsomt - de kunne jo blot vælge at betale ( en engangsydelse) for hjemmesiden - så er de oppe og køre.

Men det må jo komme an på hvor meget i hver især ligger af arbejde i det.

Ligger i nogenlunde det samme antal timer, lyder 1/3 til hver mere rimelig.

Tænker også 1/3 del af firmaet virker rimeligt, men hvis de kun skal stå for produktion tænker jeg at 50% af det overskud der bliver tjent online går til mig, da deres job sådan set ikke skal være andet end at producere, pakke og sende produktet, altså er deres job alt det fysiske, hvor alt mit arbejde foregår online, jeg har nogle kontakter og viden der gør at jeg næsten er sikker på at det kan blive en genial ide, og der er stor potentiale til udvidelse af deres produkter, hvor jeg også har en masse ideer der kan blive aktuelle på et senere tidspunkt. Så jeg er ikke helt enig i at de kan få en engangsydelse til samme pris, (Måske i længden) Men ikke nu og her hvor de er nystartede og ikke aner hvad en back end af en hjemmeside overhovedet er, så er det her jeg kommer ind, og har styr på diverse ting online og kan klare det for dem. Det er ikke bare lige at smække en hjemmeside op også kører du, der ligger en del mere bag det især med markedsføring, SEO og service, og når man ikke har styr på noget af det, tænker jeg at det er en god måde at starte et firma på.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)