Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes - www.kængurubarnet.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er gået i luften med mit næste eventyr - en webshop som sælger..... slynger og bæreseler til børn. Min kone står for det produktmæssige, mens jeg varetager teknikken. Shoppen er sat op i Wordpress og vi finpudser hver dag. Nu er vi efterhånden så langt, at jeg godt tør stille mig for skud og tage imod kritik, konstruktivt selvfølgelig.

Har nogen af jer input til opsætning, design eller andet, vil jeg SÅ GERNE HØRE DET.

De bedste hilsner,

Morten

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser fornuftigt ud :)

En klassiker er jo at smide noget omkring fragtpriser i toppen. "Køb for over 500 kr. så får du gratis fragt" eller lignende.

Mangler dog nogle produkter på "overkategorierne" altså f.eks. Strækvikler, Fastvikler osv.

I stedet for "Quickpay" når man skal vælge betalingsløsning, så skriv "Betalingskort". Og sæt den øverst og valgt som standard. Vil tro du helst vil have folk til at betale sådan og tror de fleste også foretrækker den mulighed anyways :)

Linket til Instagram i toppen, er i øvrigt ikke sat op :)

 

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 06:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Spændende projekt.

Umiddelbart synes jeg designet ser en smule kedeligt ud. Den brune baggrundsfarve gør siden lidt tung og mørk.
Vedr. Trustpilot så kan det være misvisende at bruge 5/5 stjerner, når I "kun" har 4/5 (Hvilket jo også er godt i sig selv) Mener du kan hente et stykke kode som du kan smide i footeren, så jeres rating hele tiden er opdateret.

Der er lidt fejl i nogle af produkterne:
eks. Vælger jeg størrelse 3 på denne vare er produktet gratis :D
Fandt desuden en vare som skulle komme på lager d. 5/8, men stadig var inaktiv. (Kunne ikke lige finde den igen)

Hvis jeg trykker på eks. "Bæreseler" bliver jeg bedt om at vælge ud fra menuen, eller spørge om vejledning.
Hvorfor indeholder siden ikke alle jeres bæreseler? (Du kan få en side til at vise en hele kategorien "bæreselder")

Håber du kan bruge ovenstående.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Skov:

Umiddelbart synes jeg designet ser en smule kedeligt ud. Den brune baggrundsfarve gør siden lidt tung og mørk.

Meget enig her.

Jeg læser også Trustpilot med panden rynket - er I ikke lige startet, som du skriver i dette indlæg? Hvordan kan I have anmeldelser fra TrustPilot, når I lige er startet? 

En anden ting er, at der i bunden står "skriv til mig" - jeg ville rette det til "kontakt os". 

Er det fuldtid du og din kone går ind i denne webshop? :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten 

Ganske udmærket webshop som du har fået banket på benene :-) 

Kan se at I har bygget jeres webshop i WordPress med WooCommerce. Her kan det godt ærge mig lidt at I ikke har valgt at benytte et lidt mere spændende theme, nu hvor mulighederne er så mange. Synes designet generelt fremstår en smule kedeligt. Du kan findes tonsvis af themes på www.themeforrest.net. Husk at søg efter dem som kan tilpasset med WooCommerce. 

Held og lykke med projektet! 

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

https://itwebsite.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

når nu har valgt et domæne med dansk tegn så er det svært visses at tilgå din side , derved vil jeg anbefale lave siden mere sikker url med et SSL CERTIFIKAT url det giver tryghed at handle på siden og betyder lidt i optimering processen overveje at lave det så alle kan nemmere se siden uden danske tegn æ ø  å i domæne navnet  som Niels skriver  http://kaengurubarnet.dk/ det er optimalt i seo processen .

bedre likes del facebook og få google plus på siden 

mere tekst på hele siden forsiden mest vigtig lav aller bedst med 500 ord det giver bedst og lav gerne en nyheds blog faq side med en masser viden omkring jeres emme med 500 ord hver side husk der en h1 overskrift og h2 underoverskrift og teksten h3 h4 h5 h6 

rigtige mange undersider mangler meta titler der huske 40-60 tegn og meta beskrivelsen 120-160 tegn 

de flest billeder har al tekst på siden , dog alle tjekkede billeder de mangler titler på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Odense
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

1000 tak for respons!! Gode input..

Hvad mener du med, at der mangler produkter på overkategorierne?? Det forstår jeg ikke helt.

Men resten er helt perfekt, og bliver implementeret i ugen.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

1000 tak for dine input. Flere af dine forslag implementeres i ugen der kommer :)

Hvad mener du med, at der mangler produkter på overkategorierne?

Dbh Morten

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)