Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hyggesnak.... Firmastart? diverse spørgsmål

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 06:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

slet ikke - og du jo bestemt heller ikke. Jeg tror dog godt du ved, at årsagen helt enkelt er, at man som under 18 ikke kan indgå bindende aftaler som man kan hænges op på, som man kan som over 18 (eller med dispensation) Man må heller ikke kunne stifte gæld - og det er jo fuldt fornuftigt - at man beskytter folk under 18 mod at kunne skrive under på alt muligt og - mod de alvorlige konsekvenser det kan give. 
Så kan man som du, få dispensation - mod at vise godt projekt og forældre der vil tage ansvar - 

Jeg tror ikke vi skulle ønske os, at alle på 15 bare kunne stifte webshop og sælge løs - og så lade kunderne hænge på det (eller selv ende med en gæld de skulle hæfte for) - det ville smadrer tillid hos alle

Så nej Under 18 er ikke lig med "duer ikke" - blot lig med en vis beskyttelse af både dem under 18 - og alle andre der skal handle med dem

god vind med det - du virker super på vej

vh John H

Hej John

Tusinde tak for det.

Jeg er fuldstændig med på, at ikke alle og enhver, der er under 18, skal stifte virksomhed og gæld - gæld er sjældent godt; specielt ikke som ung. :-)

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)