Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handelsbetingelser på webshops

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Webshop-ejere.

Har du behov for en gennemgang af din webshops "Handelsbetingelser", så kan du finde en GRATIS skabelon/huskeseddel på Webshop Mærket:
http://webshop-maerket.dk/handelsbetingelser-eksempel.html

Du kan frit kopiere teksten, og tilrette med din webshops egne data, og indsætte dem på din webshop.

Reklame:
Du er selvfølgelig også velkommen til at få din webshop GODKENDT af Webshop Mærket.
Klik på det gule felt med "Ansøg om godkendelse ..." på http://webshop-maerket.dk/

Hav et godt sommersalg.

Med venlig hilsen

Webshop Mærket

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 32
Fra  berntelkjaer.dk Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Et link fra et stærkt domæne skader heller ikke, hvis man har en ny netbutik og kæmper for at kravle opad i søgeresultaterne.

Følg Marketing Automation-bloggen på berntelkjaer.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bernt Elkjær:

Et link fra et stærkt domæne skader heller ikke, hvis man har en ny netbutik og kæmper for at kravle opad i søgeresultaterne.

Det udlignes bare, når man skal linke retur, så effekten er vist minimal :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Bondtofte mener, at det er en udbredt misforståelse at det skader ens egen pagerank når der linkes ud. Læs her

Og hvad angår at benytte de standard handelsbetingelser som der linkes til, så vil jeg mene at det er en god idé at ændre godt og grundigt i dem før, at man indsætter dem på ens egen webshop, så man ikke bliver taget af Google for dublicate content. :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Katrine Holm:

Henrik Bondtofte mener, at det er en udbredt misforståelse at det skader ens egen pagerank når der linkes ud. Læs her

Henrik er en af mine gode venner, og han benytter ikke selv logoet på hans shops, og har selv frarådet mig at gøre det samme, fordi der skal laves et tilbagelink. Dvs i dette tilfælde er vinderen ikke den enkelte shop, men derimod dette mærke, som får en masse stærke links retur fra webshops.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Katrine Holm:

Og hvad angår at benytte de standard handelsbetingelser som der linkes til, så vil jeg mene at det er en god idé at ændre godt og grundigt i dem før, at man indsætter dem på ens egen webshop, så man ikke bliver taget af Google for dublicate content. :)

Man kan bare undlade at indeksere handelsbetingelserne. Det er næppe noget indhold som kunderne søger efter alligevel.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Odense
Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var jeg ikke klar over, tak :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)