Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er verden forandret ?

Side 5 ud af 6 (57 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 04:38
Hvor mange stjerner giver du? :

MOAA:

Det er bare mennesker som står bag... jeg har da selv skiftet logo nogle gange på mange af mine projekter.

Samme sker også hos større virksomheder - tag eks. Cirkel K aka Statoil.... du var der da det skete her de sidste 4-6 ugers tid. Se på Coca Cola og Pepsi ... Pepsi har ekstremt mange logoer, hvorimod Coca Cola har det samme siden start.

Produkter opgraderes.... 

Men udover det, så er det iøvrigt tankevækkende at vi lever præcis nu... efter "gamle dage" hvor livet var elendigt og kort, og før "fremtiden" hvor friheden sikkert er mere begrænset + vi kan skabe livagtige universer til den tid... bare se fra PacMan til nu og så gang det med 10.000 eller 50.000 år, et splitsekund i jordens og universets historie.

P.s. :-)

Det sjovt du nævner Coca cola, jeg husker at de på et tidspunkt havde en lille streg mellem Coca-Cola istedet for den lille prik der er nu, men der har tilsyneladende aldrig været denne streg Tongue Tied

Da jeg begyndte at kigge lidt på dette fænomen hvor folk "husker forkert" så opdagede jeg at der var andre der også mente der engang havde været en streg. Lidt sjovt som millioner af mennesker kan huske samme ting forkert uafhængigt af hinanden.

Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 04:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå måske husker jeg ikke helt forkert alligevel.



Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

om man vil kalde firkanten en streg eller prik (jeg ville kalde det prik som rund og ellers korte streg - men fred med det) - og at logo ændres har jo ikke meget med parallelunivers at gøre

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
Forresten er der også mange, der tror, at Men in Black er en film. 
Vi, der ved, at den i virkeligheden er virkeligheden, ved også at alle I andre slet ikke lever i virkeligheden, men en film, som vi er ved at se inde i Men in Black. Vi har bare bildt jer ind, at I lever i virkeligheden, og I er så dumme, at I tror på det.

Hvis du lægger det på youtube, med et par billeder/klip og falske citater godt klippet sammen, så ender du sikkert med at tusindevis rent faktisk tror på det, og danner en teori ud fra det.

Så pas nu på Hans !! Surprise

Fra Valby
Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 47
Fra  Gamle-danske-film.dk Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lol - Det her er vist hvad man vil kalde den ultimative overspringshandling for iværksættere. Jagten på virkeligheden. 

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom-H:

... Hvis ikke man har et åben sind vil man nok aldrig tro på den slags men sådan er det jo...

Hvis du åbner dit sind for meget op, falder din hjerne ud ;) :P

Fra Valby
Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 47
Fra  Gamle-danske-film.dk Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det fanme sjouw :) citatet der forandrede min verdenGeeked 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Jul 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende debat. Hvem ved, måske er vi alle ført bag lyset? Eller også søger vi alle efter noget der kan give en mening med det hele, så meget at vi til sidst begynder at se sammenhænge hvor de egentlig ikke er :-)

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

illuminati

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 5 ud af 6 (57 indlæg)