Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode affiliate råd

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Aarhus Regnskab Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er ved at færdiggøre et nyt projekt www.slankmedyoga.dk.

Min kærester skal blogge fra siden.

Er der nogen der har nogle gode fifs til, hvordan sådan en side kan bruge til affiliate marketing?

Gode idéer til hvordan man kan smide AM-links ind på siden uden den kommer til at virke som ren reklameside?

Mvh. Martin 

Tilmeldt 5. Aug 16
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se du har nogle links til fx facebook og twitter i bunden, men de virker ikke og linker bare til forsiden. Bare så du ved det. Overvej også favicon og sætte google analytics og Google search consol op.

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan eventuelt indsætte nogle links med logoer til diverse webshops under din side "Yoga shop". Jeg ville starte med at kigge på Partner-ads for at se om de har nogle webshops, du kan bruge. Husk at ansøge disse webshops, og spørg om det er i orden, at du bruger deres logo. Så kan folk se, hvilken webshop de lander på.

Alternativt kan du vælge at lave produkt sider til forskelligt yoga udstyr, så kan folk selv vælge, om de vil anskaffe sig det. Her kan du så indsætte links til produkterne.

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Som Michael nævner så har vi nogle shops med produkter indenfor for yoga f.eks. GoVita.dk, DenIntelligenteKrop.dk og Yogalove.

Lav også nogle mere specifikke søgninger her for et bedre overblik:
http://www.partner-ads.com/dk/partnerprogrammer_find.php

Du kan også med fordel lave artikler med fokus på f.eks. tests af produkter eller prissammenligninger.

Derudover kan du også linke til diverse bøger og DVDer med yogaer fra artikler med fokus på at lære yoga, forskellige øvelser etc.
Saxo.com, som også er ved Partner-ads, har et stort udvalg af både danske og engelske bøger og DVDer.

Mvh. Ken

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 71
Fra  Digital Advisor Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Martin,

Hurtigt generelt tip: Du bør overveje at fjerne din Slider på forsiden, hvor hele den synlige del bruges på ét billeder + tekst, og i stedet minimer den, så også andre funktioner bliver synlige uden at brugeren skal scrolle ned.

For mere info, læs denne gode gennemgang på Marketingland.com

/Niklas

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 08
Indlæg ialt: 29
Fra  Opinodo.com, Intent Agency og Christinia Bryghus Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Og så skal du selvfølgelig samle email-adresser op til dit nyhedsbrev.
- disse kan blandt andet bruges til at generere mere aktivitet på sitet samt lidt annoncering.
Du kunne i den forbindelse bruge min gratis service Opinodo.com, hvor du, ud over at samle email-adresser op til eget brug, også tjener penge, når dine brugere deltager i spørgeskemaundersøgelser (life time

Hilsen
Niels

Affiliate Program: Sign op på Opinodo.com, og tjen penge når dine brugere svarer på spørgeskemaer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Som nævnt ovenfor, så tag et kig på Partner-Ads. Jeg er selv affiliate-partner med et andet projekt, og jeg ved at de har programmer med forskelligt yoga-udstyr.

Din kæreste kunne eksempelvis skrive blogindlæg som:

"Det skal du bruge for at dyrke yoga derhjemme" - og så linke til de forskellige produkter.

Vigtigst af alt, for at det ikke skal se for sponsoreret ud, er at hun begrunder sit valg af produkter, og ikke blot vælger de, som har højeste provision.

Derudover kunne i måske selv købe diverse produkter hjem og lave anmeldelser på dem?

Håber det kunne bruges :)

God dag

Lasse

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)