Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ærlig feedback på min nye webshop.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Ny Højen
Tilmeldt 14. Jun 16
Indlæg ialt: 6
Fra  PMH Handel Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oprettet en webshop, der handler med tøj, sko og accessories. Jeg køber varerne fra overskudslagre og konkursboer, og stræber efter at hjemmesiden både skal stiles på private kunder og erhvervskunder.

Men jeg er noget overrasket over at kunne konstatere at der stort set ikke er noget salg.

Jeg har startet en reklamekampagne på Facebook, og der er en fornuftig trafik fra Facebook, og over i min webshop. Men der er som sagt ikke rigtigt nogen der køber noget.

Vil I tage et kig på hjemmesiden, og komme med jeres ærlige indtryk? Hvad ville få jer til at foretage et køb på siden?

www.pmh-handel.dk

Hilsen Peer.

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil anbefale dig at ansætte en webdesigner til at lave et mere moderne webdesign, da din webshop ligner noget fra 90'erne. 

Herefter skal der arbejdes med konverteringoptimering. Der kan arbejdes med de besøgendes adfærd på hjemmesiden og forbedres med call-to-action m.m.

Præsentationen af produkterne har enorm betydning på en webshop. Selv små detaljer som farven på en knap og antal felter/sider på checkout-siden kan have stor betydning for konverteringen. Den webdesigner du vælger bør derfor have erfaring med at lave konverteringsoptimeret design.

Du bør arbejde med dine produktkategorier, så alle varer bliver opdelt i herre, kvinde og børn. Det er simpelhen for rodet, som det er nu.

Du bør også arbejde med dine produktbilleder, så tøjet bliver præsenteret bedre. Brug en model eller gine, sørg for et ordenligt lys og frilæg billederne. 

---

Restpartier opstår typisk fordi varerne er svære at sælge, så du skal forvente en lavere konvertering end en almindelig tøjbutik.

--- 

Du overholder ikke købeloven, da du skal betale returfragten ved reklamationer.

Mvh. Karsten Sønderup

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 32
Fra  berntelkjaer.dk Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ret enig med Karstens kommentarer ovenfor. Det ser lidt hjemmelavet ud, og jeg tror at kunderne er forvænt med superlækkert design på tøj-netbutikker. Det er nok er svær kategori at klare sig med et minimalistisk design.

Jeg synes at en del at produktbillederne mangler noget lækkerhed. Det er snapshots af tøjet hængt op på en væg med store skygger på væggen. Som kunde bliver jeg usikker på, om jeg kan stole på farverne på billedet. Jeg tror du er nødt til at skaffe dig noget bedre udstyr til at lave gode produktbilleder. Det er jo en kunstart i sig selv, og inden for tøj er det nok meget vigtigere, end hvis du solgte hundefoder.

Følg Marketing Automation-bloggen på berntelkjaer.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare en lille detalje: Men nu du har anført tlf.-nummer synes jeg også, at du bør anføre åbningstider/telefontid

Dbh.

Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peer

Du beder om ærlig feedback, hvilket jeg også er sikker på at du vil få, netop i dette tilfælde. For at være helt ærligt, så tror jeg stort set ikke du kommer til at sælge noget via din webshop, dog måske til B2B, hvis du har netværket i orden (Kan se du har et erhvervslogin). 

Det primærer årsag til min "dødsdom" herover, er at designet, indtrykket og hele opsætningen lugter meget af en hjemmelavet løsning, hvor tilfældighederne i større grad har taget styrringen. Jeg har fuld forståelse for motivet for selv at kaste sig ud i arbejdet, men resultatet bliver desværre tit derefter. 

Jeg vil jeg anbefale dig at:

- Købe et mere moderne theme med efterfølgende implementering 

- Udarbejde et nyt grafisk logo som passer til målgruppens forventninger 

- Få fritlagt dine produktbilleder, således at baggrunden herigennem i bryder fuldstændig med designet 


Det er ikke let at sælge tøj på nettet, konkurrencen er stor. Modsat er der naturligvis også et STOR marked, hvis man formår at positionerer sig korrekt. Derfor vil jeg mene at forudsætningen for din succes online, er at du få udarbejdet en tidssvarende webshopløsning, i et indbydende og stilrent design. 

Du er velkommen til at kontakte mig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk for sparring og snak omkring dine muligheder i WordPreess og WooCommerce. 
Uanset hvad håber jeg at du kan bruge ovenstående konstruktivt :-) 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

En enkelt ting mere: Jeg mener, at du bør skjule tomme kategorier. Der er næsten ikke noget mere irriterende, end at klikke sig rundt på en shop,  og så flere gange blive mødt med tomme kategorier. Eksempler: Børnesko, herresko, briller ...

Dbh. Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

trafikken siden har ikke været vild så det er selvfølgelige også en af grundene til ikke salg endnu , siden den har ingen alexa trafik rank selv kun det er folk der har sådanne toolbar computer burde den have en trafik rank hvis 1000 vis havde besøgt siden derved mangler siden også besøgene heldigvis er der kun et links til siden så der er meget der laves så siden kan blive meget besøgt  https://majestic.com/reports/site-explorer?q=pmh-handel.dk&oq=pmh-handel.dk&IndexDataSource=F

jeg kan se din hjemmeside er baseret på Wordpress og jeg synes ærligt det er ikke et flot tema der er valg der er så mange flotte købe temaer vælg et flottere der er mange steder findes flottere temaer blandt andet her http://www.templatemonster.com/ dog skal lige det men før vælger et andet temaer , jeg kunne ikke se hvilket Wordpress tema valgt så kan ikke sige lige om det er fordi temaet ikke er udnyttet så siden bliver flot 

starter ud siden med velkommen det synes jeg ikke ser professionelt ud 

meget kort tekst forsiden og den valgte , det gør siden svære at søgeord optimere og derved får den givtige trafik fra det organiske resultatet , bedste er mindste 5 sider med 500 ord på hver siden og forsiden husk det er den side der er vigtigste og da Wordpress kunne du jo lave en nyheds blog derved øge antal ord på siden 

titlen siden nuværende bare pm handlen er ikke sigende omkring dit produkt lav en meta titlen på 40-60 tegn med hvad du sælger og en meta beskrivelsen på 120-160 tegn alle sider sådan set mangler gode meta beskrivelser 

alle tjekkede billeder på siden de mangler titler på siden og få mangler al tekst 

få et godt facebook plug in på siden med del og likes og google plus en seo fordel

overveje SSL CERTIFIKAT url det skaber tryghed at handle siden seo fordel og du har jo 0 links nærmeste så derved flere fordele nu

siden har meget meget lav pagescore det skader rank google meget fart og god w3 kode korrekt er vigtigt heldigvis findes Wordpress plug in der vil rette de fleste fejl hvis ikke har valgt et meget dårligt tema som har mange fejl men prøv installere disse plug in de har forbedret min pagescore meget https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.pmh-handel.dk%2F&tab=desktop

aller bedste kode rette plug in godt som er nemt at for en der ikke ved alverden det koster lidt kroner men rette mange af de fejl som er på siden https://wp-rocket.me/

jeg har nu https://wordpress.org/plugins/imagify/ sat den til ultra optimere billeder det koster lidt penge når brugt det hele oppe men den har virkeligt fået mine billeder meget meget små 

jeg  kan se min pagescore bedre disse de retter bare fejl https://da.wordpress.org/plugins/wordfence/

 dette her hvad bruger https://wordpress.org/plugins/minify-html-markup/

dette her er https://wordpress.org/plugins/autoptimize/  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort sagt - det er en "ommer" Håber ikke du bliver sur :-)

F.eks. under erhverv skriver du: Du får 70% i rabat på varen, dvs. 100 kr. koster 30 kr. inkl. moms. Hvis jeg læste det som privat kunde, så ville jeg tænke - hvorfor skal jeg så betale 100 kr. når der er tale om overskudslager og konkursboer. Jeg vil lave et "lukket" site til erhverv, eller folk kan sende en mail hvis de ønsker at høre mere om erhverv. Husk kunder er ikke dumme, og der er sikkert flere som vil klikke på erhverv.

Derudover er designet som andre også skriver ikke særligt godt, dårlige fotos osv.

Og så skal du tænke på hvad er chancen for at folk lige mangler en størrelse 14 (de bukser til 99 kr.) eller en af de andre bukser som du kun har i en størrelse. Du bør lave det sådan på siden at man kan søge på størrelser, så hvis man søger på str. 14, så får man alle bukser frem i str. 14 - folk gider jo ikke at kigge igennem en masse, når størrelserne alligevel ikke er der

Endelig skal du også huske, at folk skal "vende" sig til din side, så de skal måske dine annoncer 4-5 gange før de begynder at overveje at købe.

Din fragt er for dyr - det er de færreste folk som gider at give 49 kr. i fragt for et par bukser til 89. og du giver ikke dine kunder grund til at handle for mere, ved at tilbyde f.eks. fri fragt ved køb over 400

Din check-out er al for uoverskuelig.

Så rent designmæssigt er der masser at arbejde med, men samtidig vil jeg overveje om der overhovedet er en forretningsmulighed i at sælge produkter, hvor du kun har et par på lager, i en farve, og i en størrelse. Bare foto arbejdet i at skulle tage fotos for et par bukser, så er fortjenesten jo forsvundet.

Held og lykke med projektet

Fra Ny Højen
Tilmeldt 14. Jun 16
Indlæg ialt: 6
Fra  PMH Handel Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver ikke sur. Jeg kan jo godt se I har ret, selvom det er smerteligt.

Jeg havde oprindeligt planlagt at hjemmesiden kun skulle være B2B. Det er nok dét, jeg skal holde fast i, når mit udvalg er så sporadisk, og mine billeder og beskrivelser af varerne ikke kan blive bedre.

Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 65
Fra  FlyETA.com Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Peer Møller Hansen:

Jeg havde oprindeligt planlagt at hjemmesiden kun skulle være B2B. Det er nok dét, jeg skal holde fast i, når mit udvalg er så sporadisk, og mine billeder og beskrivelser af varerne ikke kan blive bedre.

Det er netop dette jeg tænkte da jeg så wedsiden... dit udvalg virker for random til at du vil kunne generere regelmæssiget salg hos faste kunder.  Især inde for tøj markedet hvor folk bruger timevis på kæmpe megasider med krystal-klare billeder for at shoppe rundt efter lige netop den jakke de vil ha'.

Måske tænk lidt over hvilket niche marked du kunne ramme der ville give dig mulighed for at omsætte en masse tøj hurtigt og regelmæssigt.

Held og lykke.

- FlyETA.com

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)