Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tools til SEO?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Hvilke tools kan jeg bruge til SEO hvis jeg vil:

1. Se hvor min side ligger på forskellige søgeord
2. Se hvem der linker til mine konkurrenter.
3. Se hvor jeg kan gøre mine sider bedre i forhold til bestemte søgeord. Hvor jeg kan se hvad der skal rettes på/ bruges mere tid på.
4. Se hvor "god" og anerkendt en side/blog er. I forhold til om det er værd at sende gratis varer afsted til fordel for et link.

Jeg ved at de alle findes og tænkte at i herinde kendte til de bedste. Og nogle man måske ikke finder på Google.


Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alexander,

1. Til at se, hvor din side er på forskellige søgeord kan du se det i Google Webmaster Tools, hvor du kan se alle dine organiske ord, der får både klik og visninger. Udover dette kan du bruge diverse online systemer til at tracke det herunder Tinyranker eller Accuranker. Der er mange flere systemer.

2. Der er igen flere programmer/systemer du kan bruge til at tjekke links til både dig og dine konkurrenter anbefaler klart Ahrefs eller majestic.

3. Der findes mange programmer, der kan analysere simple ting på en pågældende URL du indsætter, jeg anbefaler dog at du laver et sundhedstjek gennem screaming Frog Spider. Det er lidt avanceret og kræver en basal viden om SEO, men er meget mere givende end diverse online programmer.

Alternativt kan du få lavet en gratis SEO analyse af os her.

4. Der er mange ting, der påvirker hvor godt et link er. Du skal kigge på relevans og om det pågældende link vil give dig trafik. Udover dette kan du igen enten bruge Ahrefs eller majestic til at tjekke sidens linkprofil og herefter vurdere om det vil gavne din side.

Håber det kunne bruges.

/Martin Sølberg

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alexander:

Hej Amino

Hvilke tools kan jeg bruge til SEO hvis jeg vil:

1. Se hvor min side ligger på forskellige søgeord
2. Se hvem der linker til mine konkurrenter.
3. Se hvor jeg kan gøre mine sider bedre i forhold til bestemte søgeord. Hvor jeg kan se hvad der skal rettes på/ bruges mere tid på.
4. Se hvor "god" og anerkendt en side/blog er. I forhold til om det er værd at sende gratis varer afsted til fordel for et link.

Jeg ved at de alle findes og tænkte at i herinde kendte til de bedste. Og nogle man måske ikke finder på Google.

Hej Alexander,

Du kan også gøre brug af vores værktøj til at tjekke din side for mulige forbedringer, samt opnå en bedre ranking factor.

Gratis SEO Værktøj her

Vi sætter altid pris på feedback til værktøjet, så har du noget tager vi imod med kyshånd Geeked

De bedste hilsner

AnalyzeMe

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Fra Hjørring
Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger RankTracker til at holde styr på mine søgeords rangeringer. Der er nogle småfejl her og der, men generelt virker programmet fint. Der er både en gratis version og en premium.

Desuden er jeg også selv på udkig efter nogle andre gode SEO tools, så jeg følger lige med her ;)

Nuværende projekt: Juicing.dk

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 32
Fra  berntelkjaer.dk Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at de bedste værktøjer er accuranker, ahrefs og screaming frog.

Følg Marketing Automation-bloggen på berntelkjaer.dk

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

TOP SEO tools jeg bruger:

Searchmetrics - keywordtracking

Majesticseo - tracking af backlinks og til kvalitetsvurdering af egen og andres sider

Ahrefs.com - tracking af backlinks og til kvalitetsvurdering af egen og andres sider

Screamingfrog - Onpage crawler til at finde fejl - SEO fejl med mere. 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Luxvuf.dk:
Hej Amino

Hvilke tools kan jeg bruge til SEO hvis jeg vil:

Her en af de bedste guides til SEO redskaber.

http://backlinko.com/seo-tools

God arbejdslyst!

René

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan anbefale denne SEO Tools side, der stort set har links til alle de features du spørger om, samt mange andre gode og gratis SEO værktøjer.

//Steen

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er allerede nævnt nogle rigtig gode tools. 

Du kan også bruge mit til at lave en SEO analyse, hvor du kan sammenligne dig med en konkurrent på det søgeord du gerne vil blive fundet på. 

Se mere her: http://seorap.dk/

Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 15
Fra  LRSN Studio Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Faldt over denne her side her på Amino tidligere i dag http://seorap.dk/

Super god til at se hvordan du klare den i forhold til konkurrenten!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)