Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne oprette en fodboldnyhedside, men hvordan?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Har i tankerne, at jeg gerne vil oprette en fodboldnyhedsside - lidt ligesom www.indkast.dk  og www.bold.dk 

 

I første instans tænkte jeg, at www.dandomain.dk kunne være en god start. Oprette en hjemmeside, designe den, og så kom med nyhederne.

Men der må være mere bag forhænget.

Er det nok "bare" at oprette et domain og så suse derudaf, eller skal man tage stilling til flere ting?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Om du skal tage stilling til flere ting afhænger af, hvordan du forestiller dig, at din fordboldside skal være. Jeg ved f.eks, at Bold.dk har servere, der automatisk opdaterer livescore f.eks. - men hvis du blot ønsker en side, hvor du skriver artikler (nyheder om fodbold) så kan du vel godt - i princippet - oprette dig hos xxxx + Wordpress  og få en udemærket hjemmeside - dog ikke til sammenlign. med Bold.dk. 

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Tænker, at jeg må starte småt op før jeg kan "udvid" hjemmesiden, hvis du forstår. Har allerede fået 2 beskeder om evt. hjælp til oprettelse af hjemmeside, hvilket jeg slet ikke kan matche. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

A.F:

Tak for svar.

Tænker, at jeg må starte småt op før jeg kan "udvid" hjemmesiden, hvis du forstår. Har allerede fået 2 beskeder om evt. hjælp til oprettelse af hjemmeside, hvilket jeg slet ikke kan matche. 

Absolut! Altid en god ide at starte småt - det giver dig mulighed for at bevise, om dit koncept holder ligeså :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Jeg synes du skal forsøge dig i det små, og se om du kan få en nyhedsstrøm op og køre. Jeg vil anbefale dig en WordPress løsning. WordPress´s indbyggede blogfunktionalitet giver dig rigtig gode muligheder for at få en funktionel blog op og køre.

Hvis du er meget omkostningsfokuseret, så kan du selvfølgelig altid selv kaste dig ud i sådan en løsning. Dog vil det måske være en idé at søge lidt assistance, hvis det er budget til det.  

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig.

Mange tak! 

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 32
Fra  berntelkjaer.dk Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo et område, hvor der er en del konkurrenter i forvejen. Der er ikke rigtig mangel på fodboldnyheder, så det er nok en god ide at starte low-budget for at teste om din idé holder og kan tiltrække besøgende. Wordpress med en gratis template, hosting til 10 kroner om måneden hos en af dem, hvor wordpress-installation kan foretages automatisk, og så lige prisen for at købe et dk-domain.

Følg Marketing Automation-bloggen på berntelkjaer.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)