Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - hvor finder jeg tøj leverandør ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg går med en drøm om at starte en webshop, hvor jeg vil sælge børne tøj og accessories.
Jeg har endnu ikke haft en webshop endnu, så derfor vil jeg høre nogle erfarne til råds.
Hvor mange penge skal man regne med det vil koste og hvor finder jeg leverandør ? Jeg har hørt at hvis jeg gerne vil undgå told så skal jeg finde en leverandør indenfor EU?

Håber nogen vil hjælpe mig.
På forhånd tak :)

Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 30
Fra  PandaPanda.dk Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Husnaahmed

Først og fremmest er det fedt, at du vil starte en webshop op. Når det så er sagt, så er der rigtig meget benarbejde i at starte en ny webshop op.

Der er mange ting, som du skal beregne økonomi til. De tre vigtigste må være:

- Webshop løsning / hosting

- Indkøb af lager 

- Markedsføring

Mht. selve webshop løsningen, kan du vælge i mellem en Open Source løsning, eller en proprietær løsning. Ved Open Source skal du have et webhotel, fx et webhotel fra UnoEuro, og så skal du selv sørge for at installere et webshop system på webhotellet. Du har selv ansvaret, og skal også selv stå for opsætning osv. Er du ikke skarp på HTML / PHP, skal du derfor sandsynligvis beregne lidt økonomi til konsulenthjælp.

Med en proprietær løsning "lejer" du dig typisk ind på en løsning, som er klar. Flere af de danske udbydere tilbyder en pakke med support og vedligeholdelse. Jeg kan fx anbefale en webshop fra scannet.dk, hvis du går efter en proprietær løsning.

Du kan udføre meget marketing selv, ved at læse op på dette, samt lave det nødvendige benarbejde. Alt efter strategi er det dog næsten sikkert, at du også skal påregne økonomi til dette. 

Det er korrekt, at hvis du finder en leverandør fra EU, så skal du ikke spekulere på told. Når du handler Business-to-Business fra andre EU-lande, skal du heller ikke betale moms i det pågældende land, hvor du handler. 

Billigt legetøj online på PandaPanda.dk

Tilmeldt 5. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Husna

Jeg har erfaring med oprettelse af webshop og forskellige lagersalg. Kontakt mig på 61247824. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)