Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad bliver mit næste projekt, efter det første fiasko

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad gør man, når ens TRANG til at være selvstændig er for stor og man ikke ved hvad man skal kaste sig ud i ?

Jeg startede for 3-4 tilbage med at sælge billige frisørsakse til små frisørsaloner. Jeg lavede opsøgende salg. Det var meget svært i starten, da jeg er generttype, men jeg "mandet mig op" og det blev bedre med tiden.

Desværre pruttede mange om prisen og forlangt special pris uden faktura. Jeg kunne ikke gøre meget, for solgt jeg ikke til dem, fik de købt dem fra andre!

Det endte med jeg gav op og har siden været lønmodtager.

Underlig nok har jeg tænkt på PRØV igen lang tid. Men jeg føler ikke at komme videre...(Er låst fast)

Jeg har selv tænkte på følgende
1- Importere og sælge varer til kiosker og Pizzariaer.
2.Rengøring

Men de to områder er igen fyldt med folk, der arbejder...på underlige betingelser og måder.

Jeg kunne tænke mig høre om I har nogle forslag til mig.

- Jeg ønske starte med noget, som kan klares i weekender eller sene aftener (ved siden af mit arbejde)
- (ikke webshop)
-Service?
- Måske et lager, som jeg kan sælge ud af

-Jeg har ikke rigtig nogle faglig håndværk


JA det er underligt, men jeg ville gerne prøve det for sidste gang..




Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal ikke starte op, bare for at starte op, med mindre det gøres for erfaringens skyld, og selv der, mener jeg, at det alligevel bliver noget halvhjertet. 

At sælge til pizzariaer og kiosker er næsten håbløst. Mange af deres produkter, er normale lavavance varer, dvs du skal op i nogle store mængder, før det nogensinde kan blive en forretning for dig. (inden nogen hugger hovedet af mig, så står der mange, ikke alle varer!).

At sælge til frisørbranchen, er mega håbløst, hvis man ikke har branche indsigt, jeg er delvist selv igang med Cosmos Co, og det er op af bakke... En meget gammeldags branche, hvor fornyelse er et fremmedord.
Dernæst er der rigtig mange aftaler i branchen, som gør det svært for nye firmaer at få en fod indenfor. Men thats life og business, og det gælder om at tage det med et smil :)

I stedet for konstant at lede efter noget, burde du måske i stedet få noget branchen erfaring. Jeg kunne let finde 20 ting, som jeg ville starte op, hvis jeg havde tiden, der kommer konstant nye muligheder. Og så alle projekter er rentable og mulige, det er ikke sikkert, men det kræver et forsøg, hvis man vil finde ud af det. 

Ved at komme ud et eller andet sted, får du øje på problemer og mulige løsninger, og dermed kommer dit nye iværksætter projekt, måske af sig selv, fremfor hvis du leder efter det... Oftest er gode ideer, løsninger på problemer, som man støder på i en eller anden forbindelse, og her gælder det om at støde på problemet, fremfor ukritisk at søge efter et muligt eventyr :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adnan hvad med noget affliate? der er masser af gode ressourcer om det på internettet, og det koster ikke det vilde at komme igang :-)

Tilmeldt 18. Aug 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Stouby Bogholderiet ApS Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver Fashion-Seller ret. Mange iværksætter bliver det netop som følge af, at de er gode til et eller andet eller har et stort kendskab til en branche eller lign.

Så måske skulle du kigge på hvad du allerede nu har stor interesse i, og så starte med at undersøge alt om det. Og hvis når du så finder det rette, så er det super smart at starte op med noget hvor man har en fast indtægt ved siden af.

Det er altid meget rart at kunne betale sin husleje.

Men summar summarum - Efter min mening findes der ikke nogle andre end dig, som kender den ide der gør dig til en god selvstændig.

Held og lykke med det

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)