Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgeskema til boligejere

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Min mand er i færd med at skrive sit speciale, som omhandler danske boligejere/lejlighedsejeres attitude i forhold til renovering af deres hjem.

Vil I være OK med at besvare nedenstående spørgeskema? Det tager kun 2-3 minuter. Jeg vil virkelig sætte pris på det.   

The aim of this survey is to investigate whether the Danish Government's plans for a 80-95% reduction of CO2 emissions by 2050, is feasible in light of the attitudes of the Danish home owners and their implementation of retrofit measures in their homes.

https://www.esurveycreator.co.uk/s/e65704c

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

HKD:

Hej alle,

Min mand er i færd med at skrive sit speciale, som omhandler danske boligejere/lejlighedsejeres attitude i forhold til renovering af deres hjem.

Vil I være OK med at besvare nedenstående spørgeskema? Det tager kun 2-3 minuter. Jeg vil virkelig sætte pris på det.   

The aim of this survey is to investigate whether the Danish Government's plans for a 80-95% reduction of CO2 emissions by 2050, is feasible in light of the attitudes of the Danish home owners and their implementation of retrofit measures in their homes.

https://www.esurveycreator.co.uk/s/e65704c

Spørgsmål 4; svarmuligheder :

1) Parcelhus, bygget 1960-70

2) typehus, bygget sidt i 1970'erne

3) Modernistisk villa, bygget mellem 1950-1980

4) Typehus, bygget 1980-1997)

5) Lejlighed

Burde der ikke være tilføjet en valgmulighed ekstra? eller vil I kun have svar fra dem som passer ind i ovenstående, uanset så lav en mulighed der hedder ingen af de andre 5?

 

Derudover, hvorfor er nogle svarmuligheder på engelsk andre på dansk?

 

Hvis din mand er i færd med et speciale, så bør han kigge på ovenstående. En eksaminator og censor vil flå validiteten i spørgeskemaet fra hinanden, specielt omkring spørgsmål der ikke kan svares på!

Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for ovenstående! :)

Min mand er englænder og læser I Notingham, så opgaven vil udelukkende være på engelsk! :) Dog er det nødvendigt at have nogle af svarmulighederne på dansk, herunder type hus! :)  

Hvis du kunne gennemføre skemaet, vil jeg sætte stor pris på det! :)

Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Dog er det nødvendigt at have nogle af svarmulighederne på DANSK, mente jeg! :)  

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

HKD:

Hvis du kunne gennemføre skemaet, vil jeg sætte stor pris på det! :)

Det kan jeg desværre ikke, ingen af de 5 svarmuligheder i spørgsmål 4 passer på min situation.

 

Hvis jeg nu har et "typehus" fra 2015, hvordan skal jeg så svare?

Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er en fejl fra vores side! :( Desværre kan jeg ikke komme til at ændre I skemaet uden at miste alle besvarelser! :(

Kan du evt. udfylde skemaet under navnet Jesper nl, og jeg vil sørge for at notere, at du bor I et typehus fra 2015? :)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper_nl:

HKD:

Hvis du kunne gennemføre skemaet, vil jeg sætte stor pris på det! :)

Det kan jeg desværre ikke, ingen af de 5 svarmuligheder i spørgsmål 4 passer på min situation.

 

Hvis jeg nu har et "typehus" fra 2015, hvordan skal jeg så svare?

Kan heller ikke udfylde, da hus bygget i 1792 ikke er en valgmulighed.
Alt i alt et spørgeskema, hvor der ikke er brugt tid/tanker nok på at udforme det så man kan få flest muligt besvarelser.

Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har desværre været en fejl mht. valgmuligheder af type hus, men desværre kan dette ikke ændres uden at alle svar går tabt.

Fru Hartmann, hvis du kan gennemføre skemaet og notere dit navn, så kan jeg ændre det I skemaet efterfølgende.

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

HKD:

Ja, det er en fejl fra vores side! :( Desværre kan jeg ikke komme til at ændre I skemaet uden at miste alle besvarelser! :(

Kan du evt. udfylde skemaet under navnet Jesper nl, og jeg vil sørge for at notere, at du bor I et typehus fra 2015? :)

I har lavet en fejl, som jeg vurderer er meget væsentlig! I har måske undtaget 50 % af alle husejere i DK (de 50 % er bare et bud)

 

Hvis en af de opgaver jeg er vejleder på lavede en så væsentlig fejl ville jeg sige de lige så godt kunne starte forfra, da spørgeskemaet ingen værdi har! Hvis jeg dernæst havde info om at svarene ville kunne manipuleres (hvilket du foreslår til nu 2 brugere) så ville svaret ligeledes være at der skulle startes forfra.

 

Jeg går ud fra spørgeskemaet samt svardata bliver vedlagt som bilag når afhandlingen skal afleveres. Jeg kan ikke forstå I vil aflevere en afhandling hvor svarmulighederne er behæftet med så alvorlige fejl samt at data kan manipuleres.

NB: Jeg er som sådan ligeglad hvad i gør/afleverer og min kommentar er heller ikke ment som et personligt angreb, men jeg håber i tager min kommentar til jer i stedet for at i risikerer eksaminator og censor på jeres afhandling gør.   

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)