Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop hjælp i Wordpress

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har fået lavet en webshop og vi valgte nok ikke den bedste web-bureau, vi er blevet ladt lidt i stikken og de vender ikke tilbage mere....

Vi har brug for hjælp til at få optimeret siden, så eksempel synlige tags ikke ses af kunder, samt skriftstørrelse på fakturaer mm.

Der er en del opgaver og derefter gerne lidt hjælp til googleoptimering, samt evt nogle kampanger.

Vi har lært en del af denne opstartsfase og vi ønsker hjælp og vil gerne betale, men vi ønsker ikke at igen betale en formue, samt forudbetaling accepteres ikke igen.

Håber at høre fra nogle kompetente søde mennesker der vil hjælpe i en webshop med stor fremtid

Mvh Jim

 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 12:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jim. 

Kan du evt fange mig på mail, så vil gerne tage et kig på det & hvis det er noget jeg kan ordne vil jeg meget gerne give en rimelig pris på opgaven. 
kcbodker@gmail.com

Nu har jeg været inde på den side, jeg tror det drejer sig om. Jeg vil helt klar kunne hjælpe jer lidt videre med jeres projekt. Det er noget design mæssigt der godt kunne trænge til en fin pudsning. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jim 

Det lyder som en rigtig trælst forløb som I har været igennem. 

Vi udarbejder alle vores kunders løsninger i WordPress. Du er derfor meget velkommen til at sende mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, med en beskrivelse af jeres ønsker og konkrete opgaver. 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 23:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jim

Smid meget gerne en mail på martin@spicyweb.dk så kan vi tage den derfra :)

Alt hvad jeg laver er WordPress baseret.

Mvh Martin

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)