Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oops.. Hjælp! Har for meget end det jeg kan håndtere..

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Finn Pedersen:

Først til lykke med din thai restaurant, hold godt fast i den ide, det er en lækker og spændende restaurantform, som der helt sikkert er behov for i Danmark.

Jeg tror der er rigeligt potentiale i thai ideen, så drop de andre ideer nu og koncentrer dig om at komme godt i gang med thai køkkenet, jeg går ud fra at du er fra Thailand og kender de gode opskrifter, hemmeligheder mv.

Hej Finn

Nej, det er jeg ikke. Jeg er fra filippinerne, og min mand er fra thailand, derfor blev det en fusion mellem de thai og filippinske køkken :) Jeg har dog en 60 årige thai kok, så hun kender de gode og autentiske opskrifter/hemmeligheder Smile

Jeg står alene med projektet og i forhold til familie, har jeg ikk rigtigt andre udover min mand og mine børn. Jeg tror også stærkt på ideen, især fordi vi har en koncept der er anderledes og jeg har mange ideer endnu. Vi har en rigtig fed lokation men jeg kan ikke udnytte den fuldt ud pga manglende tid weekend.

Fra Valby
Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 47
Fra  Gamle-danske-film.dk Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja lyt til Jesper - jeg kunne ikke sige det bedre:) Kør med en ide ad gangen indtil du er på sikker grund - og så tag den næste. Jeg mener du bestemmer jo selv. Hvis du leder efter partner i dette forum, så er det min erfaring at det håbløst. Er det billig arbejdskraft så kan du søge på freelancer - men det er ret useriøst. Held og lykke med det:)

Dbh Thomas 

Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder interessant kan du kontakte mig når du har lidt tid

50949898

Hilsen
S.A

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 03:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kay,

Hvor ligger din take away henne? Hvad er navnet på forretningen?

Jeg tænker at det er relevant hvis du søger en partner eller en der kan hjælpe dig, at du fortæller lidt om din virksomhed Smile

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)