Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til en nybegynder

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 30. Jul 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige startet mit eget firma kaldet Home by K. Det skal fungere som en webshop, hvor jeg vil sælge brugskunst, pyntegenstande m.m.

Jeg er ret grøn omkring det at starte virksomhed, og kan derfor godt bruge alle de gode råd i kan komme med. :D

Hvad skal jeg have styr på? Hvordan kan jeg promoverer mig selv bedst mulig? osv. Alt hvad i kan komme i tanke om og gider bruge tid på at skrive.

Jeg har indtil videre taget kontakt til forskellige grossister jeg gerne vil forhandle med. Jeg har derudover oprettet en facebookside kaldet 'Home by K' og en instagram

Tilmeldt 21. Jun 16
Indlæg ialt: 9
Fra  Bogholderi Syd Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det lyder som et rigtigt spændende projekt og rigtig godt navn til en brugskunst virksomhed.

Mit første råd vil være at finde iværksætter hjælp i dit område. Der kan du få gratis sparring i et vis antal timer og i områder som du mener du har mest brug for. Om det er jura, regnskab, markedsføring, logo osv.

Samtidig giver det dig også mulighed for at netværke og få gode råd fra ligesindede, som her på Amino.

Håber at det var en lille hjælp.

Held og lykke med projektet.

Venlig hilsen

Sandy Mazanti

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexandra

I forhold til dit spørgsmål, der handler om at promovere dig selv, så kan jeg klart anbefale dig, at du overvejede at benytte PR. Hvad er specielt ved enten dig eller din virksomhed? Find noget specielt, der gør medierne interesseret i dig, hvorefter du og din virksomhed får en masse redaktionel omtale helt gratis - forhåbentlig. Så hvad end om du er ung, gammel, tyk, tynd, høj, lav - så spil på det, der skiller dig ud!

En facebookside er altid en super god ide. Hvis du gerne vil have et "fundament" af følgere fra start, så kan jeg klart anbefale dig at lave en konkurrence. NB: husk at overhold konkurrencereglerne for Facebook. Lav en konkurrence, hvor folk skal like for at deltage - evt. opfordr dem til at tagge en ven eller lign. Præmien i konkurrencen skal naturligvis være en ting, som din målgruppe vil værdsætte - nok ikke en god ide at uddele et par fodboldstøvler, hvis 99% af dine følgere spiller håndbold; du forstår pointen.

Du kan evt. også overveje at benytte dig af andre sociale medier. InstaGram kan snildt være et fordelagtigt medie til at dele billeder - desuden findes der Twitter, YouTube osv. osv.....

Så promover dig selv og din virksomhed en hel masse - specielt fra begyndelsen! Det vil kun komme til at gavne dig.

Held og lykke med forretningen!

Fra Korsør
Tilmeldt 30. Jul 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Tusind tak for dit svar. 

Gode idéer du kommer med! 

Konkurrencer kører jeg allerede, men det lyder som en god idé at få folk til at tagge venner osv. Yes

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexandra Kirk:

Konkurrencer kører jeg allerede, men det lyder som en god idé at få folk til at tagge venner osv. Yes

Husk dog, at du blot skal opfordre folk til at tagge venner - det må ikke været et krav for deltagelse i konkurrencen! Ikke fordi at Facebook kommer efter dig, hvis du gør det, men det er altid korrekt at overholde deres regler. :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 30. Jul 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps. Tak fordi du lige pointerer dette. Fik lige set dit link fra tidligere svar! :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ønsker du yderligere sparring eller hjælp til din markedsføring, så kan du med god samvittighed hive fat i mig, hvis du føler, jeg kan hjælpe dig.

Email osv. kan findes her på min Aminoprofil eller på min hjemmeside www.kaspermfriis.dk

God lørdag.

Fra Korsør
Tilmeldt 30. Jul 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Friis:

Ønsker du yderligere sparring eller hjælp til din markedsføring, så kan du med god samvittighed hive fat i mig, hvis du føler, jeg kan hjælpe dig.

Email osv. kan findes her på min Aminoprofil eller på min hjemmeside www.kaspermfriis.dk

God lørdag.

Super, tusind tak!

God lørdag til dig også. :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)