Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor meget kan man låne til at købe investeringsejendomme for???

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 30. Jul 16
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

 hejsa,

jeg har i de seneste par år gået med en ide om at starte et anpartsselskab som skal have med køb og salg af fast ejendom udlejning og renovering.

men mit problem nu er at jeg er studerende som stadig er hjemmeboende. så jeg har ingen store midler.

mit spørgsmål er så hvor meget man kan låne til at komme i gang med at få erhvervet nogle ejendomme???

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Med udgangspunkt i den bog om ejendomsinvestering, jeg har skrevet:

De 6 lejligheder jeg har købt er:

  • Købt i selskaber
  • Finansieret med mellem 60 og 73 %

Mit bankinstitut har sat grænsen ved 70 %. Her er de rimeligt sikre på at få deres penge igen, hvis noget skulle ske - selvom intet selvfølgeligt sker, udover at jeg får husleje ind og betaler mine afdrag.

Jeg tror, du får svært ved at få over 70 %.

Vær opmærksom på, du kun kan få 60 % i realkreditlån som selskab - og skal du låne under 500k, får du sandsynligvis kun tilbudt et almindeligt boliglån og ikke realkredit.

Fra Horsens
Tilmeldt 30. Jul 16
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for hjælpen,

Fra Horsens
Tilmeldt 30. Jul 16
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

 læste lige inde på nykredit erhver at man kan låne 80% i realkreditlån når det er til boligudlejning, 

og det jeg gerne vil investere i er boligudlejningsejendomme.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person