Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor, hvad betaler du?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en lille virksomhed, hvor jeg importere hår og sælger/påsætter det herhjemme. 

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i, med mindre virksomheder betaler for moms og årsregnskab? Lige pt betaler jeg 750,- pr måned uanset hvor meget eller lidt jeg omsætter, så jeg tænker, at det måske bedre kan svare sig, at finde en der tager en timepris? :-) 

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. May 16
Indlæg ialt: 67
Fra  Starsø Bogføring ApS Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anna

Udmiddelbart lyder det dyrt, men jeg har sendt dig en privat besked for et mere uddybende svar :)

God aften.

Hilsen Britt

Tilmeldt 21. Jun 16
Indlæg ialt: 9
Fra  Bogholderi Syd Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anna,

Prisen lyder for mig som i den lidt dyre ende. Det kommer naturligvis an på hvor meget du laver men jeg vil mene at det er en fordel for dig at betale timepris, du ved sikkert hvor mange bilag du har pr. måned. Og ud fra det kan du få en pris/overslag på det du har brug for. Jeg håber at du får en masse sparring oven i bogføringen, momsafregningen og udarbejdelse af årsregnskabet.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig og se på om ikke vi kan finde en bedre løsning for dig. Du er velkommen til at ringe eller skrive. Jeg kontakter dig også gerne hvis du er interesseret.

Min hjemmeside er Bogholderisyd.dk

Venlig hilsen

Sandy Due Mazanti

Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anna,

Det lyder lidt mærkeligt, at du skal betale den samme pris uanset din omsætning, da det normalt er sådan at revisorhonoraret B.LA. afhænger af din omsætning.

Det er ikke altid, at det kan betale sig at finde en med timepris, da det også kan give overraskelser. Ikke positive ;)

Du er velkommen til at tage et kig på min hjemmeside www.bgrevision.dk og læse nærmere.

Hvis du er interesseret, kan jeg give et prisoverslag.

Venlig hilsen

Günay Demir

Revisor HD(R)

Firma 71 99 88 60

Mail info@bgrevision.dk

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Såfremt kr. 750 er inkl. årsregnskab lyder det ikke dyrt. 

Kr. 9.000 for løbende bogføring og indberetning samt udarbejdelse af årsregnskab og selvangivelse er ikke i den dyre ende.

Om du har 10 bilag på kvartalsbasis eller om det er 30 bilag på kvartalsbasis gør ikke det store ved prisen vil jeg mene.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)