Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.design domæne til portfolio side?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave en hjemmeside til at præsentere alle mine grafiske design, når jeg skal søge praktik til efteråret i forbindelse med min uddannelse.

Jeg har et ret almindelig dansk navn og derfor er både .dk og .com taget. Men så er alle de nye "Top Level Domain" kommet på banen og fik et tip om at der også var .design domænet at vælge, så min portfolio side kunne hedde mitnavn.design. Det skal ikke drives som virksomhed med et CVR nr. Kun når jeg skal søge praktik og/eller søge arbejde efter uddannelsen.

Jeg ved ikke om der er fordele og ulemper ved dette udover det koster 400 kroner. Hvad synes I om disse domæner?

Fra Gørlev
Tilmeldt 21. Jan 15
Indlæg ialt: 27
Fra  SearchMore Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt synes jeg ikke om disse Tld´er, da jeg synes de er for lange.

Men rent teknisk/seo-mæssigt er der umiddelbart ikke nogen fordele eller ulemper, kontra .dk eller .com

SearchMore - Eksperter i SEO og Synlighed på nettet

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mixart:

Jeg har et ret almindelig dansk navn og derfor er både .dk og .com taget. Men så er alle de nye "Top Level Domain" kommet på banen og fik et tip om at der også var .design domænet at vælge, så min portfolio side kunne hedde mitnavn.design. Det skal ikke drives som virksomhed med et CVR nr. Kun når jeg skal søge praktik og/eller søge arbejde efter uddannelsen.

Jeg ved ikke om der er fordele og ulemper ved dette udover det koster 400 kroner. Hvad synes I om disse domæner?

 

Hej.

Hos Namecheap.com kan du købe .design TLD: design TLD From Available $6.88

Fordele eller ulempe, hvis du arbejder med design, synes jeg det vil virke naturlig med My.design

Bruger selv en domain med .design til en Webshop.

Mvh. Niels

Webdesign

 

https://itwebsite.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)