Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dealsite konkurs, igen igen igen

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Kenneth Jønsson:

Men gør Kurator ikke det, næsten hver gang. Når en nødlidende virksomhed sælger nogle aktiver til et nyt selskab. Hvor persongalleriet er det samme som den nødlidende virksomhed..

Der står blev overdraget, det er ikke nødvendigvis et salg :)

Og så kan man derefter sætte spørgsmålstegn ved salgsprisen...

Det er selvfølgelig det jeg mener, spørgsmålet er om ikke der er givet penge for aktivet, alt andet ville være dumt. Og så er det jo derefter om det er markedsprisen der er givet.. Men det sker altså hver eneste dag. Og i alle tilfældene undersøger kurator selvfølgelig, om det er gjort til markedsprisen. Det er hendes job at undre sig, da hun jo skal have så mange penge fordelt ud til kreditorerne som muligt, da det er dem hun arbejder for.
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth Jønsson:

Så vidt jeg har læst mig til er de gået konkurs sidste år, og så nu.. Men det er ikke med den samme ejergruppe.. Det er så den nye virksomhed de har startet nu.. Det kan være et problem, men ikke sikkert det er det..

2 min på nettet, og du vil se dette :)

http://ekstrabladet.dk/nyheder/erhvervsnyheder/skandale-ramt-dealsite-genopstaar-efter-konkurs/5813193 

"Ekstra Bladet har tidligere kunnet fortælle, at xxx få dage inden konkursen blev en realitet, stiftede firmaet Dagens Bedste IVS. Og det er dette firma, som nu står bag det genopståede dealsite."

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også det jeg siger :-) 

2 konkurser.. En ven af ham starter et nyt firma efter første konkurs, og køber aktiverne fra første ejer.. Og nu gået konkurs igen.. Men det er altså ikke ham der startede virksomheden oprindeligt som er gået konkurs igen. :-) 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kenneth Jønsson:

Det er også det jeg siger :-) 

2 konkurser.. En ven af ham starter et nyt firma efter første konkurs, og køber aktiverne fra første ejer.. Og nu gået konkurs igen.. Men det er altså ikke ham der startede virksomheden oprindeligt som er gået konkurs igen. :-) 

Øøøhhh... Prøv at tjekke CVR, så tror jeg, at du vil få dig et chok... Det er ikke en ven, der starter et nyt firma, det er den tidligere ejer, som udtræder og overdrager det til en ven :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry, mig der læste forkert. :-). Men derfor ændre det ikke på, at det er det der engang imellem sker :-)

Overdraget, betyder altså ikke nødvendigvis, at der ikke er penge involveret i salg aktiverne. Det må man altså formode der er, ellers skal kurator da komme efter det aktiv og kræve det tilbage til konkursboet. Men som sagt, overdragelse af aktiver sker hver dag, mellem selskaber ejet at samme personkreds. Så kan man være enig i at det er noget skidt, at det kan lade sig gøre, men det er formentligt fuldt lovligt.. Selvom moralen ikke er så god..

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:

Man kan også lige nappe dem på Trustpilot og se om de gamle "oprindelige" kunder fik det de betalte for, dengang firmaet eksisterede

https://dk.trustpilot.com/review/dagensbedste.dk

Bare hvis man vil være ekstra grundig :)

Ja det kan man.. Men det er vel juridisk ikke samme virksomhed, så der er nok ikke noget at komme efter. Selvom man moralsk nok, synes det er forkert.. 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kenneth Jønsson:
Ja det kan man.. Men det er vel juridisk ikke samme virksomhed, så der er nok ikke noget at komme efter. Selvom man moralsk nok, synes det er forkert.

Det kan man jo altid undre sig over, når det skifter fra ven, til ven, til ven etc. :)  tror ikke noget som helst er ændret :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

der står artiklen i  at Ejeren her har også været medejer af det nu konkursramte firma , derved er det jo et problem det er jo sådan set bare en ven det overdrages til kan jeg læse i artiklen 

den ejer kreds der overtager den har godt nok noget af den laveste truspilot score jeg set så det tegner ikke godt videre frem for den "nye ejerkreds"

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)