Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unoeuro: Er deres servere nede lige nu?

Side 5 ud af 9 (86 indlæg)
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 21:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lindblad1:

Hvilken webhoteller anbefales der så ellers , Unoeuro fungere da udmærket til deres pris , og som der har været inden på tidligere få man vel hvad der betales for nogen gange 

Jeg har en (ikke-kritisk) blog kørende hos UnoEuro, der over de sidste 6 måneder har haft 6 timers nedetid fordelt over 27 perioder med nedetid. 6 timer på 6 måneder svarer til 99,87% oppetid. Stort set alle nedetiderne har været pga. UnoEuro hostingen.

Man kan være mere eller mindre heldig mht. nedetider, afhængig af hvilken server man tilfældigvis er på hos UnoEuro. Så nogle vil nok have mere nedetid, andre mindre.

I absolutte tal lyder ca. 99,9% oppetid måske godt, men det svarer faktisk til 43 minutters nedetid om måneden, hvilket kan være ret betydeligt og bekosteligt for nogle.

Om 99,87% er en lavere oppetid end andre tilsvarende hostingfirmaer, ved jeg ikke. Jeg tvivler på at det gennemsnitlig er ret meget bedre andre steder.

Hvis man tænker sig godt om og kaster penge og ressourcer efter et godt redundant hosting setup, kan man sagtens køre med 99,99% eller højere oppetid. Men det er til nogle ganske andre priser end 10 kr/md :-)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 08:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tue Skaarup:

Jeg har en (ikke-kritisk) blog kørende hos UnoEuro, der over de sidste 6 måneder har haft 6 timers nedetid fordelt over 27 perioder med nedetid. 6 timer på 6 måneder svarer til 99,87% oppetid. Stort set alle nedetiderne har været pga. UnoEuro hostingen.

27 perioder lyder helt vildt. Husk det ene webhotel kan være nede uden serveren er nede, hvis webhotellet bruger for mange ressourcer. Det kan løses med cache osv.

6 timer på 6 måneder passer dog umiddelbart fint med det nedbrud i havde i fredags og i går. Men det er selvfølgelig ikke meningen at dit webhotel skal være ustabilt, især ikke når serveren ikke er ustabil. Hvis serveren er nede på ping eller http, så er det serveren der er problemet, hvis det kun er din side er nede så er det noget du skal undersøge nærmere.

Jeg vil derfor anbefale dig at undersøge hvorfor siden har været nede i de 27 tidsrum, eller i hvert fald kontakte UnoEuro når du oplever nedetid, i stedet for at 'finde dig i det'.

Til alle andre i denne tråd, så er vi selvfølgelig rigtig kede af den nedetid der har været de sidste par dage, jeg håber alle på Amino og andre steder ved at det ikke er normalen for UnoEuro, og vi sætter stor stolthed i at levere et enormt stabilt produkt. Vi er vores egnes største kritikere.

Vi har skrevet et blog indlæg om fredags hændelser her: https://blog.unoeuro.com/2016/incident-report-29-07-2016-stroemafbrydelse-datacenter/

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 12:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom Sommer:

27 perioder lyder helt vildt. Husk det ene webhotel kan være nede uden serveren er nede, hvis webhotellet bruger for mange ressourcer. Det kan løses med cache osv.

Nedetiderne er stort set alle pga. UnoEuro hostingen, og det er i hvert fald ikke fordi mit webhotel bruger for mange ressourcer. Der er kun meget lidt trafik til bloggen jeg har kørende og den er hastighedsoptimeret så meget, at jeres server knap mærker trafikken til den.
Det er som sagt en ikke-kritisk blog og jeg har ikke noget større problem med ca. 99,9% oppetid. Havde jeg det, havde jeg gjort noget ved det.
Tom Sommer:

Jeg vil derfor anbefale dig at undersøge hvorfor siden har været nede i de 27 tidsrum, eller i hvert fald kontakte UnoEuro når du oplever nedetid

Tak, jeg prøvede at få svar fra jer på et par opklarende spørgsmål ifm. nedetiden på 4 timer i fredags. Det lykkedes ikke og mine opfølgende spørgsmål på jeres blog er stadig med status 'Afventer godkendelse'. Jeg har dog siden fået svar fra folk her på Amino. Så det var jeg ikke så imponeret over og der går nok lidt inden jeg har mod på at spørge jer om noget igen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tue Skaarup:

Tak, jeg prøvede at få svar fra jer på et par opklarende spørgsmål ifm. nedetiden på 4 timer i fredags. Det lykkedes ikke og mine opfølgende spørgsmål på jeres blog er stadig med status 'Afventer godkendelse'. Jeg har dog siden fået svar fra folk her på Amino. Så det var jeg ikke så imponeret over og der går nok lidt inden jeg har mod på at spørge jer om noget igen.

Uden at jeg vil blande mig i jeres samtale, så er du vel bekendt med, at en kommentar kan ryge i spam, f.eks hvis din email har været anvendt med to forskellige navne f.eks Tue og Tue Skaarup. Et plugin som f.eks Akismet kan godt anse det som spam, det har jeg oplevet tidligere.

Så at de ikke har lagt dit indlæg online, kan jo skyldes dette? Og ville du have svar, skulle du vel bare skrive til deres support? Jeg får svar indenfor 5-10 min altid, det er jeg sku yderst tilfreds med :) Selv en Lørdag aften...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 13:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Uden at jeg vil blande mig i jeres samtale, så er du vel bekendt med, at en kommentar kan ryge i spam, f.eks hvis din email har været anvendt med to forskellige navne f.eks Tue og Tue Skaarup. Et plugin som f.eks Akismet kan godt anse det som spam, det har jeg oplevet tidligere.

Det skal jeg ikke kunne sige, hvorvidt mine opfølgende spørgsmål er røget i deres spamfilter og om det er forklaringen, det må de være de nærmeste til at vide. Jeg har i hvert fald brugt samme navn og email i alle kommentarer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

nogen som oplever udfald i deres mail hos unoeuro , jeg kan ikke sende fra den ene og ikke modtag på 2 andre 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lindblad1:

nogen som oplever udfald i deres mail hos unoeuro , jeg kan ikke sende fra den ene og ikke modtag på 2 andre 

jeg havde faktiske lige nu også problemer med at se mine e-mail så der er nok problemer lige nu 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 11:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 11:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mads Nørgaard:

https://www.unoeuro.com/serverstatus.php

Deres mailservere har det vist ikke så godt pt.

Et uheld kommer åbenbart sjældent alene :(

Vi arbejder på sagen.

Det har dog intet med strømudfaldet at gøre. Suk.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo August .... :-)

Bare man få sine mails så går det nok når det er fixet

Side 5 ud af 9 (86 indlæg)