Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Geni til udfyldelse af IVS stiftelses-dokument ;-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Oct 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer. 

Sidder der mon en som har kendskab eller eksempel på hvordan man udfylder IVS stiftelses-dokument - noget give sig selv - men hvad med vedtægter eller kan man købe sig til hjælp af udfyldelse.

Dumt at hænge fast i det her, når man bare gerne vil igang!!! :-)

Hjæææælp! 

Vh Anne 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne

Det kan jeg godt hjælpe dig med. :-)

Hvis du sender mig en mail på lassekallesoe@gmail.com, med de ting som du er i tvivl om, så skal jeg nok hjælpe dig med det.

Med venlig hilsen

Lasse

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Anne W:

Sidder der mon en som har kendskab eller eksempel på hvordan man udfylder IVS stiftelses-dokument - noget give sig selv - men hvad med vedtægter eller kan man købe sig til hjælp af udfyldelse.

Dumt at hænge fast i det her, når man bare gerne vil igang!!! :-)

Hjæææælp! 

Tænk dig først om - ER det IVS med faste årlige omkostninger som lovpligtig arbejdsskadeforsikring - ervhervskonto bank - årsrapport offentligt for selskabet +selskabsselvangivlse - eller om personlig virksomhed, som jo stadigt er klart mest brugt, rækker

Læs evt min e bog eller hardcover bog - http://startup-linkguide.blogspot.dk/2016/04/start-up-den-komplette-ivrkstter-bog.html  som både har alt konkret om stiftelse af IVS eller ApS og personlig virksomhed + en frygtelig masse andet om regler, skat, moms, og inspiration i forhold til a kasse - baglandet og en masse andet¨vh Ohn H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Oct 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse. 

1000 tak - har sendt dig en mail :-)

Tilmeldt 1. Oct 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak - har sendt dig en mail :-)

Tilmeldt 1. Oct 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John. 

Tak for dit svar. 

Du har faktisk svaret mig tidligere - hvor jeg spurgte på om hvad man skulle oprette for ikke at hæfte personligt - der anbefalede du IVS eller ApS - og så synes jeg at IVS virkede bedst. Men hvad er forskellen på IVS og personligt selskab

Fra Ballerup / Ålsgårde
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 24
Fra  Bluepartner ApS Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne

Der er ikke noget der hedder et personligt selskab. Et selskab er en selvstændig juridisk enhed. Du kan have en personlig virksomhed, men det er noget andet :-).

IVS er et iværksætterselskab, hvor du ikke selv hæfter for noget (medmindre du kautionerer for lån osv.). I en personlig virksomhed hæfter du personligt.

Jeg kan også hjælpe dig med skabeloner til stiftelsesdokument, vedtægter og ejerbog, hvis det skal være. I så fald, send mig en mail på tgn@bluepartner.dk

Mvh.
Thomas

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Anne W:

Hej John. 

Tak for dit svar. 

Du har faktisk svaret mig tidligere - hvor jeg spurgte på om hvad man skulle oprette for ikke at hæfte personligt - der anbefalede du IVS eller ApS - og så synes jeg at IVS virkede bedst. Men hvad er forskellen på IVS og personligt selskab? 

Personlig VIRKSOMHED hedder det-  og selskab har mange forskelle. Personlig virksomhed hæfter man personligt i - selskaber hæfter man ikke personligt i, med mindre man (typisk overfor bank og store leverandører) skal skrive under på personlig forpligtelse. Selskaber er dyrere i forsikring og ofte i bank og regnskab - og IVS er som ikke altid lykken, med kun 1 krone i kapital skal man ofte bøvle med at låne selskabet penge personligt - og så er man jo for dem personligt hæftende også

Du kan let se de store forskelle her http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html 

Du kan med fordel overveje min E.bog eller hard-cover bog START-UP som gennemgår langt mere om både personlig virksomhed og selskaber, stiftelse i detaljer så du selv kan - - lovpligte sager du skal kende - skat, moms, baglandet og en hulens masse inspiration -  (kan som også lånes på biblioteket) http://startup-linkguide.blogspot.dk/2016/04/start-up-den-komplette-ivrkstter-bog.html  den vil bringe dig langt i forhold til beslutningerne

god vind med projektet  John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)